En ny verden har åbnet sig -eller er det en gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
3 svar
18 synes godt om
6. april 2015

Stumpen

Vi har i været i sommerhus og valgte ikke at fortælle børnene at der var wifi, hvilket jo også resulterede i at forældrene måtte begrænse deres internet forbrug og sikke en lettelse det har været - set i bakspejlet.. 

Vi har malet påskeæg, gået ture ved vandet, malet sten, lavet lektier, bagt boller, bagt kage, spillet spil osv osv uden vi liiiiige skulle tjekke eller tænke over hvem der nu har kommenteret noget man har skrevet/kommenteret...

efterfølgende herhjemme er forbruget og tjekkeriet også mindsket sig.. 

Jeg var ganske klar over hvor meget tid jeg brugte på nettet/specielt fb, men at det har fyldt så meget er først gået op for mig nu..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2015

Troldemommi

Stumpen skriver:

Vi har i været i sommerhus og valgte ikke at fortælle børnene at der var wifi, hvilket jo også resulterede i at forældrene måtte begrænse deres internet forbrug og sikke en lettelse det har været - set i bakspejlet.. 

Vi har malet påskeæg, gået ture ved vandet, malet sten, lavet lektier, bagt boller, bagt kage, spillet spil osv osv uden vi liiiiige skulle tjekke eller tænke over hvem der nu har kommenteret noget man har skrevet/kommenteret...

efterfølgende herhjemme er forbruget og tjekkeriet også mindsket sig.. 

Jeg var ganske klar over hvor meget tid jeg brugte på nettet/specielt fb, men at det har fyldt så meget er først gået op for mig nu..

Det er nemlig ret fedt.

vi har lige været i sommerhus uden hverken fjernsyn eller internet, og vi hyggede max 

Monica 

Anmeld Citér

6. april 2015

Signe-bine

Det lyder som en fantastik tur i sommerhus  

Anmeld Citér

6. april 2015

lineog4

Vi havde digitalt spilfri påskeferie - mor kunne dog ikke holde sig helt væk fra internettet. Resultatet var en dreng der sagde det havde været den bedste ferie nogensinde....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.