hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
10 svar
1 synes godt om
6. april 2015

morpåthurø

Min mand og jeg taler om /diskuterer lidt om hvornår man kan kaldes til en familie med småbørn?

Hvor længe er børn småbørn?

Kan I ikke hjælpe os med at fortælle hvad I tænker?

Mvh. Louise

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2015

jenny4

morpåthurø skriver:

Min mand og jeg taler om /diskuterer lidt om hvornår man kan kaldes til en familie med småbørn?

Mvh. Louise

Hmm jeg tænker umiddelbart at børn er småbørn til omkring 3 år. Så bliver de mere selvhjulpne og individet træder mere i karakter.

hvad tænker i selv?

Anmeld Citér

6. april 2015

lillespir26

morpåthurø skriver:

Mvh. Louise

Fra fødsel og til 1 klasse 

Anmeld Citér

6. april 2015

TNBC

morpåthurø skriver:

Mvh. Louise

Jeg vil sige til de starter i skole. 

Anmeld Citér

6. april 2015

lineog4

morpåthurø skriver:

Mvh. Louise

Kommer an på i relation til hvad? Hvad man skal bruge definitionen til. Er det i forhold til fx barns sygedage, så er grænsen for familier med små børn (dvs ikke kunne være alene hjemme ved sygdom) meget langt op, er det i forhold til at have behov for fridage med ungerne, ja så stopper det vel ved skolealderen da de så ikke kan holde de impulsive fridage, er det i forhold fleksibilitet i forhold til ture osv, så ville jeg sige når middagslurene stopper..

så afhænger af formålet med definitionen. Men personligt tror jeg at jeg føler vi er en familie med små børn, fordi vi stadig har en i børnehave.

Anmeld Citér

6. april 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg googlede det lige og fik fra 0-3 år, hvilket jeg syntes passer meget godt. Jeg har en datter i 0 klasse og jeg ser bestemt ikke mig selv som småbørns forældre.

Anmeld Citér

6. april 2015

morpåthurø

Tak for alle svarene:-)

Min mand og jeg har snakket om det fordi vi på vores campingplads har nogle "familierum", og de er forbeholdt familier med småbørn og derfor talte vi om hvor længe man har småbørn.

Jeg synes også man har småbørn indtil skolestart og så alligevel synes jeg nok det er før skolealderen idet børn før skolestart langt hen af vejen er meget selvhjulpne. Men hvor mange har børn der som 6 årige selv går i bad og vasker hår mv?

/

Anmeld Citér

6. april 2015

Mom

Profilbillede for Mom
morpåthurø skriver:

Min mand og jeg har snakket om det fordi vi på vores campingplads har nogle "familierum", og de er forbeholdt familier med småbørn og derfor talte vi om hvor længe man har småbørn.

Jeg synes også man har småbørn indtil skolestart og så alligevel synes jeg nok det er før skolealderen idet børn før skolestart langt hen af vejen er meget selvhjulpne. Men hvor mange har børn der som 6 årige selv går i bad og vasker hår mv?

/

Jeg ville ikke lade min datter gå alene i omklædningsrum. Men jeg ville gå med hende i det til kvinder, og manden ville tage sønnerne med i det til mænd. Men vi ville ikke tage et familierum.

Anmeld Citér

6. april 2015

lineog4

morpåthurø skriver:

/

Familierum, mener du til bad? Der kan man da bare dele sig, og ellers med sine forældre til man er 8 år - det gør man i svømmehallen. Men ellers så vil min på 7 år ikke turde gå alene i bad, altså han klarer selv alt med bad men ville ikke turde det alene. Sørme ikke en gang sikker på min på 12 i morgen ville kunne lide det alene, gerne med en veninde men ikke alene.

Anmeld Citér

6. april 2015

MorTilN

Normalt vil jeg kalde det småbørns familier vis de har børn på 0-3 år men med camping småbørns familie rum ville jeg nok selv tage mine børn i familie med småbørns rummet til de er en 5-6 år, det gjorde min egen mor når vi var på camping

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.