Hvor skal jeg starte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. april 2015

Anonym trådstarter

For 2 dage siden..

for 2 dage siden, havde min forlovet og jeg aftalt dagen før  at lave noget sammen ( troede jeg).

Vi skal så til og ned på noget skrammel market, som jeg kalder det Da vi kommer derned, sidder en af hans gamle kammerat han ikke har set længe (Jeg ved ikke hvorfor, han kan gøre hvad der passer ham). Nå, de får så en øl (Fair nok, jeg står bare og venter, er højgravid og havde feber den dag) En øl bliver til 2 og 3 og 4, jeg begynder brokke mig lidt over bare stå der i timevis og vente.

Til sidst får jeg nok af hans skyden tid ud og mig til side, at jeg tager vores hund og skrider hjem i vrede! 

Hyggelig kvalitets tid!

Møder så en af mine veninder på vejen hjem over, der spørg hvad der er galt? ( er så pisse arrig at at jeg siger kort "ingenting, det pisse ligegyldigt") og jeg går pænt videre uden at se på hende..

Hun ringer så lige i det jeg kommer ind af døren, jeg forklare så jeg bare er ked af det og skuffet over min kæreste da vi skulle ha haft en hyggelig dag, hvor hun så begynder på hun godt kan forstå min kæreste og det er mig der er galt på den, der er jeg så ked af det jeg får fyret noget brok hidsig lort af om at så kunne de jo bare hygge sig med min kæreste, hende og hendes kæreste. Jeg havde bare brug for lige at være mig og at jeg var sur og derfor sagde det jeg sagde forklarede jeg.. ( De havde aftalt med ham da de møder ham, at om han vil være med til at drikke og grille, det vil han jo gerne) Dette informeret hun mig om og jeg havde faktisk ikke den store lyst til at sidde og glo på folk der drikker! plus min kæreste bliver lidt dum når han drikker

Han kommer så hjem lidt efter jeg har talt med min veninde, starter med at tale roligt til mig (Jeg bryder ud i gråd) Jeg husker at jeg siger til ham, jeg troede vi havde en aftale idag? hvor han siger : Vi har aldrig haft nogle aftaler, vi har bare talt om at lave noget sammen! og hvornår har vi aftalt noget? hva? Så gentager han sig igen fordi jeg ikke lige svar, sidder lige og tænker bliver jo helt i tvivl om det måske er mig der er forkert på den? (Ku godt mærke øllene snakkede for ham) Han bliver så sur over et eller andet, ved ikke helt hvad der sker.. (jeg er "næsten" lige kommet ud af et voldig forhold for 2,5 år siden, så jeg har en mani med at lukke af når jeg bliver angst) Husker bare han går og siger et eller andet med jeg skal tage mig sammen, blive voksen istedet for at te mig som en snot forkælet lille teenager Jeg grader og grader og undskylder. (min veninde har ikke helt fortalt ham af hvad jeg sagde, i ihvertfald ikke på den rigtige måde!) han begynder nemlig køre rundt i jeg skal tænke mig om hvad jeg siger til folk og et eller andet, hvor jeg prøver at forklare det jeg sagde! men ville han lytte? Nej nej nej.. Jeg tripper nu frem og tilbage efter ham for at få ham til at høre på mig, mens jeg grader mit hjerte ud næsten og siger jeg virkelig er ked af det og om han ikke nok vil lytte på mig?

Jeg bryder så meget sammen at han langt om længe samler mig op og siger han bare vil ha mig til at forstå at jeg skal lære af mine måder at være på Siger til ham, jeg kan simpelhent ikke se dig i øjne fordi jeg føler alt er min skyld.. (han ævlet også om i sit raseri jeg holder ham i kort snor og er for meget over ham, det eneste jeg gør er bare spørg hvor han skal hen og hvornår han kommer hjem) Nå vi bliver så venner igen for gider ikke bøvle med ham når han er bedugget!

Dagen efter får vi snak og bliver okay igen og han siger undskyld.

Så her igår falder han i søvn på  sofaen, jeg ville så bare være sød at vække ham, han får nemlig ondt i ryggen når han sover på sofaen.Siger ;Skat kommer du ikke med ind i seng? (Ham om lidt) mig: skat nu har du sagt om lidt en time og klokken er 00.00 kommer du ikke bare med ind nu? Ham hold nu kæft og gå i seng, du skal altid bestemme over mig og nu vil du også bestemme jeg skal gå i seng,  kan ligeså godt tale til væggen.. Mig : vil du godt snakke pænt til mig! jeg taler pænt til dig og ville bare være sød at få dig med ind i sengen.. Ham: pis bare i seng med dig jeg kommer når jeg kommer.. 

Jeg går så ind i seng og tankerne flyver bare rundt i mit hoved...

også her dagen efter hvor han snakker til mig som intet er sket

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2015

tp80

Nu kender jeg jer jo ikke, men det lyder ikke som et særligt godt forhold!!!! Det er aldrig meningen at man skal rende rundt efter en anden person som en lille hund!!! for at få forståelse......

Har selv oplevet samme behandling og fandt langt om længe ud af at de følelser jeg troede vi havde for hinanden ikke var gengældt fra hans side og derfor den kolde behandling

Håber at det lyder værre end det er og at i snart bliver 2 glade forældre som respektere hinanden!!!

Knus til dig her fra.....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.