Ønskeliste til babyshower

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2015

Emilie91

Hvor bliver det hyggeligt med et babyshower. Havde selv en helt fantastisk en. Det var så en overraskelse så jeg havde ikke nogen ønskeliste til.. Men fik alligevel dejlige gaver  jeg fik: 

puslepude

bamser , legetøj 

aktivitets tæppe 

barnevogntæppe 

uro 

og en masse skønt tøj  evt skriv de mærker ned du godt kan lide... Molo, joha osv .. Så kender folk lidt din stil  

håber du får en dejlig fest her er lige et billede fra min fest 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2015

TNBC

Mrsopsand skriver:

Mine søde veninder er i fuld gang med at arrangere et babyshower for mig. Der skal inviteres omkring 40 og de vil gerne ha en ønskeseddel de kan sende med invitationen. Jeg er lidt blank da jeg ikke vil ønske mig noget vildt dyrt da jeg ved de fleste også kommer med en barselsgave når jeg har født. Ydermere ved vi ikke hvad vi venter os så tøj og andre kønsbestemte ting må også vente til efter fødslen. Jeg har købt bodyer og natdragter. Jeg har også fået "Mary tæppet" så det kan jeg heller ikke skrive på listen. Jeg er ikke til de der sølv ting man kan få til tænder, hår totter og navneattest og den slags.  Jeg bryder mig heller ikke om at ønske mig gavekort

Indtil videre ser listen sådan her ud:

Stokke flexi bath 

Stokke flexi bath newborn support

Brio dachsie pull along

Brio gå vogn

Hjælp! 

Hvad med at foreslå at de kun skal give gave til babyshower? Så kan du sætte alle ønskerne på.. og så kan de komme med en bamse eller blomster når du har født. For hvis du får til bsbyshower og når du føder, er det jo næsten ligesom hvis du holdte barnedåb.

Anmeld Citér

7. april 2015

Mrsopsand

sne190810 skriver:

Så navngivningsfest, potato -potato... 

Medmindre i selvfølgelig på ingen måder holder noget i den forbindelse.  

Det gør vi ikke ;-)

Anmeld Citér

7. april 2015

Mrsopsand

Yurie skriver:

Hvad med at foreslå at de kun skal give gave til babyshower? Så kan du sætte alle ønskerne på.. og så kan de komme med en bamse eller blomster når du har født. For hvis du får til bsbyshower og når du føder, er det jo næsten ligesom hvis du holdte barnedåb.

Vores omgangskreds' traditioner er måske lidt anderledes, det havde jeg ikke lige overvejet. ;-) Normalt kommer folk med en lille ting til babyshower og ved første besøg efter fødslen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.