SVIGERMØDRE!!! Hold kæft jeg hader dem!
Jeg har en kronisk sygdom som gør at jeg SKAL tage medicin under graviditeten. Fair nok, pga graviditet kløe er jeg startet op på nu medicin og skal sandsynligvis stoppe på det andet medicin.
Vi bliver samtidig på syghuset holdt ekstra øje med for at sikre den lille har det godt.
Min svigermor har den historie at hun har dukke under sine graviditeter, og at 3 UD at 4 børn er fjernet hjemme fra pga druk, den ælste er 25 (min mand) og den mindste som er 12 og bor hjemme som den eneste, hun har heldivis fået ham med en mand sommer hjulpet hende på ret køl og derfor klare de det rigtig godt.
Nu er det sådan jeg har haft skrevet at jeg startede på nu medicin på fb så familien jeg ikke lige får ringet til kan følge med, min svigermors kommentar var da "hmm graviditet og medicin ikke en god coktail" jeg valgte da at slette den kommentar, da jeg ikke syntes hun skal blande sig i hvad jeg tager af medicin og ikke tager, lægerne har styr på det og de ville ikke give min noget med mindre det er nødvendigt.
Også syntes jeg jo ligesom hun ikke skulle feje foran min dør når hun ikke selv har været den med ren mel i posen hvad graviditet angår.
Hun skrev så på fb i en besked hvordan jeg kunne bilde mig ind at slette den kommentar, og jeg skulle forvente at folk skrev sådan noget på min statusser.
Jeg skrev så tilbage at jeg synts ligesom ikke den kommentar hørte hjemme under den status og at hun nok skulle feje foran egen dør før hun begyndte at feje foran mig, og at lægerne nok havde mere styr på min medicin end hun havde.
Så skrev hun hvad jeg lige vidste om hendes graviditet som hun ikke selv vidste, og at hun gerne ville vide det
Jeg skrev så atter vidste kun det jeg havde fået fortalt og da jeg ikke vidste mere end det, så ville jeg ikke komme mere ind på det da det heller ikke var det, det drejede sig om.
Hun skrev så at ja jeg vidste netop intet om det, men kun det jeg formentligt havde hørt fra min mands far og nye kone, (her skal det lige siges at det ALDRIG har snakke om det og at jeg kun har hørt det fra min mand, da hun første gang vi mødtes fortalte at han havde ADHD og han selv mente at det var fordi han mor var tørlagt alkoholiker.
Men det er endt i at han har slettet mig og min mand på Facebook og at hun har sagt at hun INTET. Vil havde med os eller vores pige at gøre.
Min mand og jeg er enige om at vi ikke vil ringe til hende eller noget før det er godt noget tid og før vi begge er blevet raske fra vores influenza
Jeg er selv overbevist om at hun nok skal komme ingen når den lille pige er født
Skulle bare lige ud med det