Bedste elektriske tandbørste til børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.129 visninger
8 svar
5 synes godt om
5. april 2015

Christine

Er så glad for den til voksne (Braun) og tror det vil lette tandbørstningen lidt at have en til børnene, men kan man få en elektrisk børnetandbørste hvor hovedet ikke er alt for stort?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2015

Stimap

Jeg ville købe en almindelig elektrisk tandbørste, men den skal have et ekstra program til sensitiv tandbørstning. Hvilket gør at den ville kunne bruges fra barnet er 3 år, hvis bare man køber "børnehoveder" til maskinen :-) 

Så kan den holde i mange år og man kan skifte over til alm. børste hoveder når barnet er gammelt nok... ;-) 

Anmeld Citér

5. april 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Braun laver en børne børste . Den har færre o drejninger og efter et minut spiller den en melodi og hoveferne er mindre en normale .. Hovederne passer også på brauns alm tandbørster.. Børne hovederne fåes med cars , Mickey eller prinsesser ��

Anmeld Citér

5. april 2015

B&J

Mulllesmor skriver:

Braun laver en børne børste . Den har færre o drejninger og efter et minut spiller den en melodi og hoveferne er mindre en normale .. Hovederne passer også på brauns alm tandbørster.. Børne hovederne fåes med cars , Mickey eller prinsesser ��

Nemlig den er super god og kommer ind over alt 

Anmeld Citér

5. april 2015

IT-nørd

Mulllesmor skriver:

Den har vi også og den er så god!

Anmeld Citér

5. april 2015

Christine

Tusind tak for svar allesammen! Jeg kan ikke rigtigt finde ud af om Brauns børnehoveder passer på vores eltandbørste, men har haft kig på børnetandbørsten fra Braun så det er super at høre at den er god!

Anmeld Citér

5. april 2015

Christine

IT-nørd skriver:

Den har vi også og den er så god!

Hvilken model har i? Jeg synes det ser ud som om man kan få forskellige modeller. I voksenudgaven var det den mest enkle af tandbørsterne der vandt testen, men jeg ved ikke om man skal gå ud fra det samme gælder for voksne.

Anmeld Citér

5. april 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor
Christine skriver:

Tusind tak for svar allesammen! Jeg kan ikke rigtigt finde ud af om Brauns børnehoveder passer på vores eltandbørste, men har haft kig på børnetandbørsten fra Braun så det er super at høre at den er god!

Børne børsterne passer på alle brauns modeller undtagen triumph modellen ��

Anmeld Citér

5. april 2015

IT-nørd

Christine skriver:

Hvilken model har i? Jeg synes det ser ud som om man kan få forskellige modeller. I voksenudgaven var det den mest enkle af tandbørsterne der vandt testen, men jeg ved ikke om man skal gå ud fra det samme gælder for voksne.

Vi har denne:

http://www.postmedental.dk/products/220170-disney-el-tandborste-til-born-d10511.aspx

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.