Flytning langt væk fra far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. april 2015

Anonym trådstarter

Hej piger! Jeg søger råd om min datter og hendes far. Lige nu bor vi i Jylland, 400 kilometer væk fra min kærestes familie og derved også vores mindste barns familie. I Jylland har vi ingen familie og intet netværk og savner det såååååå meget! Problemet er jo så bare at jeg ikke ved hvordan samvær skulle fungerer mellem min datter og hendes far hvis vi flyttede.. Han er ikke den mest deltagende far, og tager ikke del i hendes liv udover den weekend hver 14. Dag, hvor han har hende.. Er der nogen der har erfaringer på området? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2015

charthys

hvor gammelt er barnet?

fra de er fire /er renlige og toiletselvhjulpne kan de køre med bærneguide hos dsb. det er med voksen ledsagelse i lukket kupé.

mine børn har kørt med det i 5,5 år og der har aldrig været nogen rigtige problemer.

prisen er lidt dyrere end en børnebillet,  bare som et priseksempel koster det  280 kr for en børneguidebillet fra odense til Brønderslev. 

i skal deles om udgiften, også selvom det er dig der vælger at flytte langt væk, - det vil din ex næppe takke dig for så der skal du også have med i overvejelserne.

Anmeld Citér

5. april 2015

Anonym trådstarter

charthys skriver:

hvor gammelt er barnet?

fra de er fire /er renlige og toiletselvhjulpne kan de køre med bærneguide hos dsb. det er med voksen ledsagelse i lukket kupé.

mine børn har kørt med det i 5,5 år og der har aldrig været nogen rigtige problemer.

prisen er lidt dyrere end en børnebillet,  bare som et priseksempel koster det  280 kr for en børneguidebillet fra odense til Brønderslev. 

i skal deles om udgiften, også selvom det er dig der vælger at flytte langt væk, - det vil din ex næppe takke dig for så der skal du også have med i overvejelserne.

Hun er knap 6  

Anmeld Citér

5. april 2015

Anonym

Jeg har en søn på 9 år. 

Hans Far bor ca 1 time fra os af.. 

Vi har den ordning at han henter i SFO (hver anden weekend) og vi henter ham om Søndagen. 

Vi har dog en snak om at lade ham køre med DSB børneguide.. Men jeg er skeptisk. 

Af den grund at han er meget stille af en dreng, og kan tit glemme selv selv hvis han fordyber sig i hans tablet/mobil. 

Han har ikke rigtig lært ik at snakke med fremmede, så jeg turde ikke sætte ham på et tog. 

Så vi kører hellere efter ham. 

Men der er jo forskel fra barn til barn  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.