1 gangs gravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. april 2015

Anonym trådstarter

Jeg tror i kender rutinen for de fleste 1 gangs gravide - vi har en masse spørgsmål. 

Opdagede for en uge siden jeg var gravid, og vi er meget glade her hjemme! Jeg havde mens smerter, kvalme og lidt humørsvingninger. 

De symptomer er væk nu? Udover jeg har lyst tilbud og sodavand hele tiden.. 

Maver sidst mens den 21 februar, er jeg så 6 uger henne i dag? Og er det normalt symptomer forsvinder lid nu her? Har ikke blødt eller noget. Har dog stadig lidt i brysterne men ikke nær så meget, pga påsken kan jeg ikke komme til lægen før tirsdag. 

Jeg er bare så bange for det ender i en sa, da jeg aldrig nogensinde har været gravid før, har et BMI på 30 og pcos.. Men mindskes risikoen når man får metformin? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2015

Anonym trådstarter

du skal lok spørge et andet sted, folk kan aldrig svare på noget her inde. Knus 

Anmeld Citér

4. april 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

du skal lok spørge et andet sted, folk kan aldrig svare på noget her inde. Knus 

ja kunne godt være jeg skulle gøre det..

Anmeld Citér

4. april 2015

lillespir26

Anonym skriver:

Jeg tror i kender rutinen for de fleste 1 gangs gravide - vi har en masse spørgsmål. 

Opdagede for en uge siden jeg var gravid, og vi er meget glade her hjemme! Jeg havde mens smerter, kvalme og lidt humørsvingninger. 

Maver sidst mens den 21 februar, er jeg så 6 uger henne i dag? Og er det normalt symptomer forsvinder lid nu her? Har ikke blødt eller noget. Har dog stadig lidt i brysterne men ikke nær så meget, pga påsken kan jeg ikke komme til lægen før tirsdag. 

Jeg er bare så bange for det ender i en sa, da jeg aldrig nogensinde har været gravid før, har et BMI på 30 og pcos.. Men mindskes risikoen når man får metformin? 

Jeg havde BMI 37 og var på meteformin til uge 10 da jeg var gravid og har født den skønneste datter så tror hverken chancen for sa er større eller mindre pga det 

Anmeld Citér

4. april 2015

lillespir26

Anonym skriver:

Jeg havde BMI 37 og var på meteformin til uge 10 da jeg var gravid og har født den skønneste datter så tror hverken chancen for sa er større eller mindre pga det 

Anmeld Citér

4. april 2015

Mor til F

Hej

Ud fra din sidste menstruation,  jo, så er du 6+0 idag

Jeg har ingen erfaring med de ting du nævner sidst i dit indlæg, men vil bare sige,  at det er helt normalt,  at symptomerne kommer og går. Så det behøver du ikke være bekymret for. 

Tillykke med graviditeten

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.