Hjælp!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. april 2015

Anonym trådstarter

Hej allesammen!

-Jeg er helt ny på denne gruppe! 

Lidt om mig selv! Jeg er 19år og har ingen børn!!!  

Jeg har lige nogle spørgsmål og det bliver nok lidt langt, men here we go:

I April sidste år fik jeg sat et p-stav i armen, da mig og min kæreste ikke havde tænkt også at få børn endnu og jeg glemte altid mine p-piller!

-Nu næsten et år senere har jeg så fået den fjernet, på grund af uregelmæssing menustration! Og skal starte på p-piller igen, men jeg havde min mens da jeg fik den fjernet - så jeg bliver nødt til at vente til min næste mens med p-pillerne!

Min kæreste som er sømand, han kom hjem i en weekend! oooog vi havde selvfølgelig sex, og uden han tænkte over det, så var han færdig.. Og han kom i mig.. Og det var ca 12-13 dage efter jeg havde min mens...

Jeg har nu fået meeeeega ømme og store bryster, mine brystvorter er faktisk også vokset... Så jeg er lidt bange...

Jeg har taget en test, men det er kun lidt over en uge siden! Og skulle ikke have haft min mens endnu, så derfor nytter det jo ikke noget...

altså, kunne det være et tegn på at jeg er gravid? Eller kan det have noget at gøre med at jeg har fået fjernet p-staven? 

tak på forhånd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2015

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Hej allesammen!

-Jeg er helt ny på denne gruppe! 

Lidt om mig selv! Jeg er 19år og har ingen børn!!!  

Jeg har lige nogle spørgsmål og det bliver nok lidt langt, men here we go:

I April sidste år fik jeg sat et p-stav i armen, da mig og min kæreste ikke havde tænkt også at få børn endnu og jeg glemte altid mine p-piller!

-Nu næsten et år senere har jeg så fået den fjernet, på grund af uregelmæssing menustration! Og skal starte på p-piller igen, men jeg havde min mens da jeg fik den fjernet - så jeg bliver nødt til at vente til min næste mens med p-pillerne!

Min kæreste som er sømand, han kom hjem i en weekend! oooog vi havde selvfølgelig sex, og uden han tænkte over det, så var han færdig.. Og han kom i mig.. Og det var ca 12-13 dage efter jeg havde min mens...

Jeg har nu fået meeeeega ømme og store bryster, mine brystvorter er faktisk også vokset... Så jeg er lidt bange...

altså, kunne det være et tegn på at jeg er gravid? Eller kan det have noget at gøre med at jeg har fået fjernet p-staven? 

tak på forhånd 

Tag en graviditetstest og find ud af det.

Anmeld Citér

4. april 2015

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Tag en graviditetstest og find ud af det.

Det har jeg selvfølgelig også gjort - men det er kun lidt over en uge siden, og har ikke skullet haft min mens endnu - så derfor nytter det ikke at tage en test

Anmeld Citér

4. april 2015

xStinepigen

det ville være lidt usædvanligt at få symptomer på graviditet allerede, du er nok bare nødt til at vente og se tiden lidt an indtil du kan teste eller mens dukker op.

Anmeld Citér

4. april 2015

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

det ville være lidt usædvanligt at få symptomer på graviditet allerede, du er nok bare nødt til at vente og se tiden lidt an indtil du kan teste eller mens dukker op.

Ja, har også lige læst noget om det på nettet og det er usædvanligt, men det kan ske!! Men okay, tænker bare lidt ekstra meget på det lige nu - fordi jeg er taget på druktur med veninderne 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.