Kan jeg være gravid alligevel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
2 svar
1 synes godt om
4. april 2015

B1985

Hej piger

Der har været ret stille herfra siden december, da jeg havde brug for "ro" til projekt B. Men nu har jeg brug for jeres hjælp 

Min sidste mens var ret underlig - 1 dag forsinket og selvom den varede tre dage som altid var det mere pletblødninger end normalt og meget lyst blod (beklager detaljerne). Jeg tog desuden en test om morgenen, hvor jeg skulle have haft mens dagens før, der synes jeg at kunne ane en skygge, når jeg ligesom holdt testen skævt op i lyset. Men da jeg så fik mens senere samme dag slog jeg det hen og en test mere 5 dage senere var da også bragende negativ. Nu kommer så det mærkelige.... 

Jeg har på den sidste uge taget 3 kg på og det er på trods af, at jeg har ligget stabilt i flere år (plus minus et kg) og både er begyndt på regelmæsig træning igen og kostdagbog. Jeg er hårdere på nedre del af maven og har i en to uger også døjet med ondt i ryggen, hvilket jeg heller aldrig har haft problemer med før. Desuden synes jeg det murrer lidt indimellem, men tænker det bare kan være ægløsning, dog undrer det mig, at jeg ikke har haft det vanlige ÆL-slim 

Så nu til mit spørgsmål - kan jeg være gravid alligevel? 

Har nogen af jer prøvet noget lignende?

Ih jeg hader at skulle bryde mit hoved med det, for man bilder sig hurtigt en masse ind og hvorfor skulle jeg lige være én af de få, som får sin mens og ender med at være gravid alligevel? Hjælp  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Tag en test

Anmeld Citér

4. april 2015

B1985

EBK skriver:

Tag en test

Ja vil jeg også gøre imorgen tidlig men i mellemtiden ville jeg jo gerne høre om andre har prøvet noget lignende 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.