Husk kondomet!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2009

cille22

det var sgu en fin lille reminder, ha ha ha

hilsen cecilie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mumto3 skriver:

Ej hvor godt!!!!

Jeg har EN gang i mit liv plaget om noget (jeg kan ikke selv huske det) og min mor insiterede bare på at at NEJ er NEJ!!! -og selvom hun siger at jeg var mega pinlig, så ville hun bare ikke give sig, for hvis jeg først lærte at hvis jeg bare var tilstrækkelig pinlig, så fik jeg min vilje, så forudså hun mange pinlige situationer.  Efter den dag, hvor jeg ikke fik hvad jeg ville, selvom jeg var monster pinlig: ja, så plagede jeg bare aldrig!!!

Jeg prøver at lære mine børn det samme. Jeg er stålfast i mit nej og har ALDRIG givet mig, alligevel har den midster på 3 år alligevel ikke lært det. CA. hver 2. gang vi går forbi et is-skilt spørger han om han må få en is. -og nej det må han ikke!!! Aldrig!!! Storebror på 5 har tilgengæld fattet det, så jeg håber også det kommer med ham på 3 år.

Der er da STOR forskel på at SPØRGE om man må få en is og så plage, er der ikke?

For mig er at plage når man bliver ved med at spørge efter at have fået et nej EN gang...

Vi, min søsser og jeg, har ALDRIG plaget, selvom vi sommetider fik lidt og sommetider ikke...  Men jeg vil vædde på at vi sikkert har SPURGT om vi måtte få og så er der enten blevet sagt ja eller nej...

KH
Rosa

Anmeld

10. september 2009

Nanna1985

Puha.. Sikke en vildbasse

Anmeld

10. september 2009

Mumto3

Rosa skriver:

Der er da STOR forskel på at SPØRGE om man må få en is og så plage, er der ikke?

For mig er at plage når man bliver ved med at spørge efter at have fået et nej EN gang...

Vi, min søsser og jeg, har ALDRIG plaget, selvom vi sommetider fik lidt og sommetider ikke...  Men jeg vil vædde på at vi sikkert har SPURGT om vi måtte få og så er der enten blevet sagt ja eller nej...

KH
Rosa

Hej Rosa,

Jo, det har du bestemt ret i, der er forskel. Faktisk var det lidt af en øjn-åbner for mig at skrive det indlæg, for da jeg havde trykket på 'send' og læste hvad jeg selv havde skrevet tænkte jeg: Hva....Er jeg virkelig sådan? (og ja, det er/var jeg). -og pludselig kunne jeg se at det nok var at være lidt for firkantet! Så nu vil jeg prøve at bløde lidt mere op.

Anmeld

10. september 2009

Diana...

Ha ha ha tak for det her en hovedpine torsdag den er nu meget bedre 

Anmeld

10. september 2009

Diana...

Ayasmor skriver:

haha.. sjov humor.. Min niece lavede engang samme nummer (dog ikke så voldsomt).. men hun lagde sig ned på gulvet og hamrede med arme og ben, da jeg sagde nej til at vi skulle have slik med.. Anede ikke hvad jeg skulle gøre, så jeg lagde mig ved siden af hende og gjorde det samme.. Aldrig har jeg set et barn flyve sådan op fra gulvet.. Bagefter stod hun, ej altså faster...hvad laver du?? Behøver jeg at sige at folk omkring de STIRREDE???

Griner hvor er du bare god altså 

Anmeld

10. september 2009

Ayasmor

Diana... skriver:

Griner hvor er du bare god altså 

Det virkede ihvertfald.. Har fået at vide engang af en (kan ikke huske hvem), at små børn forstod bedst situationer som eksempelvis denne med min niece, i billeder.. Altså at det først gik op for hende for tåbelig hun har set ud, da faster uden tvivl så mere tåbelig ud..

Anmeld

10. september 2009

DK

Mumto3 skriver:

Hej Rosa,

Jo, det har du bestemt ret i, der er forskel. Faktisk var det lidt af en øjn-åbner for mig at skrive det indlæg, for da jeg havde trykket på 'send' og læste hvad jeg selv havde skrevet tænkte jeg: Hva....Er jeg virkelig sådan? (og ja, det er/var jeg). -og pludselig kunne jeg se at det nok var at være lidt for firkantet! Så nu vil jeg prøve at bløde lidt mere op.

Wauw hvor er du sej. At indse at man måske skal lave noget om ved sig selv, det er SAFTSUSEME stort.... Noget jeg selv sjældent gør, selv om jeg nok burde af og til!!

TILLYKKE til dig. Du er dagens heltinde Gid vi alle må få en øjenåbner af os selv af og til!! Godt gået!

Det er det der gør, en rigtig god mor!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.