Hvor er det lige man finder den forbandede styrke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. april 2015

FrkHS

Hvor finder man den? Styrken?  Til at komme igennem det her. Vi har været igennem, for nogen sikkert, et harmløst forløb på 5 mislykkede iui og et afbrudt forsøg. 

Vi har indtil ny været i det private men overgår til det offentlige nu.

Vil bare vide hvor i andre finder styrken, for må ærligt indrømme. .. Jeg er udbrændt! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2015

esioul

FrkHS skriver:

Hvor finder man den? Styrken?  Til at komme igennem det her. Vi har været igennem, for nogen sikkert, et harmløst forløb på 5 mislykkede iui og et afbrudt forsøg. 

Vi har indtil ny været i det private men overgår til det offentlige nu.

Vil bare vide hvor i andre finder styrken, for må ærligt indrømme. .. Jeg er udbrændt! 

ved at have "mig tid". Hvor det hele ikke handler om hormoner. Men ja styrken bliver mindre og mindre

Anmeld Citér

4. april 2015

Babilooo

Ved at fokusere på andet der er sjovt og godt som  gør en glad.

Hvis man lever i "min verden ville være perfekt hvis bare....."- universet bliver det for hårdt. 

Prøv at fokusere på gode arbejdsopgaver, veninder, få i biffen med manden osv... Det hjalp i hvert fald mig. Jeg ved det er et brændende ønske når man er i behandling, men man ved ikke om det tager 1 mnd eller 5 år. Og det er synd at ødelægge de år af ens liv med stress og tyndslide parforholdet også. Det var meget nemmere for mig når det var noget vi gjorde (altså behandling) og så forsøgte at holde fokus lang væk fra det mentalt. I får hjælp og oftest lykkes det jo på et tidspunkt. 

For mig hjalp det heller ikke at skrive ig være på babysider på nettet - det minder en om babyprojekt.

Anmeld Citér

4. april 2015

OneWish00

Hej søde dig! 

Kan godt sætte mig ind i hvordan du har det, jeg er en af de hældige som blev gravid i andet IUI forsøg, men kan levende forstille mig hvordan det må føleles at det ikke lykkedes gang efter gang! 

Som en anden skriver så sørg for at "leve" dit liv, selvom det self er svært da ens verden er meget fokuserede på BABY! Men det er så vigtigt at du har noget at glæde dig til, og noget som aflede dine tanker... Min kæreste og jeg planlage en ferie, som vi skulle ha været på til oktober (det bliver så ikke til noget nu, men det var fedt at sidde og planlægge og glæde sig til noget, + at det fik mine tanker væk fra Baby) 

Jeg håber inderligt at det næste forsøg giver jer en lille spire! 

Stort 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.