Wiii det er stadig uvirkeligt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
8 svar
15 synes godt om
3. april 2015

Holst85

Jeg tør ikke helt tro på det..vil snart gerne ha at det bliver d.22 april så jeg kan se den lille spires hjerteblink..

men sku lige teste igen og det så bare så fint ud.. 

Andre der er 4+2 ??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2015

Holst85

Ingen ??

Anmeld Citér

4. april 2015

sandramor

Holst85 skriver:

Ingen ??

Uuhh der er jo en fiiiiin udvikling i dine tests :-) mange gange tillykke med den lille spire :-)  det er såååå stort.... 

Anmeld Citér

4. april 2015

Holst85

Jeg er jo også bare dum at gå og være nervøs, skal bare nyde det og glæde mig til scanning. Men efter en SA i december er jeg sku lidt bange, tror først jeg kan slappe af efter uge 12.. 

Jeg ved jo at testerne viser positiv selvom at man sku ha haft en SA, da man jo stadig har det i kroppen.. 

Anmeld Citér

4. april 2015

April-baby

Ventetiden er ulidelig!

Anmeld Citér

4. april 2015

OneWish00

Ihh stort tillykke!!! 

Jeg kender følelsen, ang ventetid, den er lang! Men prøv og nyd det, og tro på det bedste!

Jeg tænker tit når jeg bliver meget nervøs, at det jo ikke hjælper noget, jeg kan hverken gøre fra eller til! Jeg må bare håbe at min krop passer godt på den lille spire i maven og at han/hun har det godt!

Men glæder mig mega meget / er mega nervøs for min scanning på onsdag hvor jeg er i uge 7... Er mega bange for at der ikke er noget hjerteblink, men bliver nød til at tro på at der self er, ellers bliver jeg sindsyg inde i mit hovedet! Og hvorfor skulle der heller ikke være det... 

Nyd dine to steger! Nyd at du er gravid!!!  

Anmeld Citér

4. april 2015

Holst85

OneWish00 skriver:

Ihh stort tillykke!!! 

Jeg kender følelsen, ang ventetid, den er lang! Men prøv og nyd det, og tro på det bedste!

Jeg tænker tit når jeg bliver meget nervøs, at det jo ikke hjælper noget, jeg kan hverken gøre fra eller til! Jeg må bare håbe at min krop passer godt på den lille spire i maven og at han/hun har det godt!

Men glæder mig mega meget / er mega nervøs for min scanning på onsdag hvor jeg er i uge 7... Er mega bange for at der ikke er noget hjerteblink, men bliver nød til at tro på at der self er, ellers bliver jeg sindsyg inde i mit hovedet! Og hvorfor skulle der heller ikke være det... 

Nyd dine to steger! Nyd at du er gravid!!!  

Tak, jeg prøver at nyde det ;-) 

14 dage har jeg ku klare fra ægoplægning til svar om drn var positiv så må jeg også ku klare 18 dage til scanning. Og tror det går lidt stærkere da jeg begynder på job i næste uge.. Så har jeg andet at tænke på.. 

Anmeld Citér

4. april 2015

friis

Kæmpe tillykke - endelig 

Anmeld Citér

5. april 2015

LilleMie

Holst85 skriver:

Jeg tør ikke helt tro på det..vil snart gerne ha at det bliver d.22 april så jeg kan se den lille spires hjerteblink..

men sku lige teste igen og det så bare så fint ud.. 

Andre der er 4+2 ??

Stort tillykke, hvor er det bare fedt, at du også er blevet gravid!!! Jeg selv må være ca 5+3 

Jeg skal til scanning d. 21, så jeg kan virkelig godt følge din spænding 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.