hvor længe to pb. nr 2 for jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2015

M (:

hope-of-baby-2015 skriver:

Hej.

Nu ved jeg godt det er forskelligt fra folk til folk, men hvor lang tid tog det jer at blive gravide med baby nr. 2 hvor det var planlagt?

vi har en søn fra juli sidste år og er nu gået igang med pb 2, har dog lige haft en bio, men håber den er der snart ihvertfald

vores første barn tog 4 mdr at lave

Vores første barn tog 1 måned at lave og vores andet barn tog 2 måneder at lave (og vi venter endnu på leveringen).. Gad vide, om der er ved at danne sig et mønster?   

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2015

Ayasmor

Her tog det er forsøg at lave lillebror  

Anmeld Citér

4. april 2015

Linkaa

Hej.

Nu ved jeg godt det er forskelligt fra folk til folk, men hvor lang tid tog det jer at blive gravide med baby nr. 2 hvor det var planlagt?

vi har en søn fra juli sidste år og er nu gået igang med pb 2, har dog lige haft en bio, men håber den er der snart ihvertfald

vores første barn tog 4 mdr at lave

Med min eks tog det 4 mdr at lave den store... Nu her med ny mand tog det ingen tid; første hug endte i MA, men blev gravid i første hug efter den

Anmeld Citér

4. april 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Wow det var hurtigt brugte du æl test eller?? Her havde jeg alle symptomer og en  ultra positiv test men fik min mens endda 2 dage tidligere hvilket ikke er sket efter fødslen  

Nope.... Vi knaldede bare når lysten var der og hang os ikke i diverse test osv.  

Held og lykke med dit pb 2!!!

Anmeld Citér

4. april 2015

Maja_4000

To måneder.. Eller.. Nåede at have mens én gang med den første nåede jeg at have mens to gange.. Vi har 3,5 år imellem

Anmeld Citér

4. april 2015

fruD

Nr 1. i første forsøg.  Nr. 2 tog tre måneder. Jeg kan mærke min ægløsning, så vidste præcis hvornår.  

Anmeld Citér

4. april 2015

mortilnoahogmelina

Blev gravid efter 2 måneder endte desværre i en ma . 

Testet positiv 2 måneder efter ma

Anmeld Citér

4. april 2015

NGV

I første forsøg med begge

Anmeld Citér

4. april 2015

JH12

Fra vi planlagde til vi blev gravid, første forsøg, men det ente i en MA efterfulgt af medicinsk abort.. 

Blev gravid igen efter første cyklus, men det ente i en sen abort, fik afvide jeg skulle vente en cyklus og blev så gravid i anden cyklus .. 

Og er nu gravid i uge 28

Anmeld Citér

4. april 2015

missehxx

nr 1 tog 5 mdr og nr 2 venter vi stadig på. Indtil nu har vi prøvet i 4 mdr :-)

Men jeg har også svært ved at blive gravid pga. lavt stofskifte..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.