Jeg er enig med dig i at det er meget "nemmere" at få det passet ind i ens liv, når man er i det private. Der er bare mere service... Vi har fået et barn i det offentlige og venter os tvillinger lavet i det private. Når det så er sagt, ville jeg ikke overveje mine muligheder hvis jeg skulle ud og låne pengene. Så ville jeg vælge det offentlige. Du kan få en paragraf 52, så din arbejdsplads for dækket noget af dit fravær og mængden af evt. "sygedage" i forbindelse med ÆU og ÆO vil være det samme begge steder, da man ikke bare sådan lige kan gøre det en eftermiddag efter arbejde.
Vi var så heldige, at vi havde sparet op til nr. 2 på forhånd, da vi vidste det ville blive aktuelt efter nr. 1, men vi valgte så også at betale et forsøg af gangen. Så var det ikke så mange penge at betale på en gang.
Jeg kender ikke jeres historie, men tænker da at I sagtens kan få barn gennem det offentlige på jeres forsøg. Der er ihvertfald ikke større chance for at få børn i det private end det offentlige, da teknik og laboratorier typisk er præcis det samme. Her i Horsens lejer privat klinikken sig ind på sygehuset, så der er æggene befrugtet og dyrket præcis samme sted, som dem der laves i det offentlige. 
Håber I snart får jeres store ønske opfyldt! 
Anmeld
Citér