Hej
Jeg er ny her på siden, men har fulgt med på sidelinjen i noget tid efterhånden.
Jeg skriver fordi, jeg er blevet super forvirret idag og håber, der er nogen, der kan hjælpe mig herinde.
Jeg blev insemineret for 14 dage siden og tog Ovitrelle to dage før. For fem dage siden tog jeg for sjov en graviditetstest, som overraskende nok var positiv. Vi lagde ikke så meget i den, min kæreste og jeg, da det jo nok var ovitrellen, tænkte vi. Igår tog jeg så en ny, som var temmelig positiv (altså slet ikke svag, men heller ikke ligesom kontrolstregen), men da jeg så tager en her til morgen, er den mindre tydelig end igår?!
Kan sådan noget svinge uden det har betydning? Eller er det et dårligt tegn? Har haft en bio før, så er ret anspændt i de her dage 
Derudover svinger spændtheden og ømheden i mine bryster... Kan hormonerne svinge sådan op og ned? Eller bør symptomerne blive, og forøges?
Håber der er nogle med erfaring, der enten kan berolige mig lidt eller hjælpe mig med at indstille mig på endnu en bio.. Det er næsten den her uvished, der er værst, synes jeg.. På forhånd tak 
Anmeld
Citér