Årh gud er simpelthen så frustreret ! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
10 svar
2 synes godt om
3. april 2015

kristina90

Årh har bare brug for at komme ud med det hele nu !!!!

Skal her til marts ind på riget for at snakke om hvordan min næste operation for at få fjernet mine æggeleder skal forgå, hvornår, hvordan og hvorledes selvfølgelig.

Jeg er simpelthen så frustreret lige pt! plejer ALTID og få min menstruation ved den 20-22 og har endnu ikke fået den s:

Jeg har aldrig prøvet at den er kommet så sent ?

Har med vilje ikke testet fordi at jeg jo selv føler med 100% sikkerhed at der ikke er en dyt derinde selvom jeg synes jeg er blevet så træt på det sidste , sådan at den bare lige er smadret ind i hovedet på mig (sådan meget pludselig) og så har jeg nogen gange haft lidt kvalme når jeg har spist noget s: - tænker det bare er mig der "finder på det hele" inde i hovedet ..

Ih hvor er det irriterende at den mens ikke bare kan komme s:

Sorry mit udbrud - og sindsyg god påske alle sammen  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2015

ønskebørn74

Tag en test.. Så kommer det el. du har to streger.. 

Anmeld Citér

3. april 2015

kristina90

ønskebørn74 skriver:

Tag en test.. Så kommer det el. du har to streger.. 

Vi har fået afvide vi ikke kan få børn naturligt - så kender jo godt svaret , men kan være jeg køber en senere bare for at få det bekræftet

Anmeld Citér

3. april 2015

modesty

kristina90 skriver:

Skal her til marts ind på riget for at snakke om hvordan min næste operation for at få fjernet mine æggeleder skal forgå, hvornår, hvordan og hvorledes selvfølgelig.

Jeg er simpelthen så frustreret lige pt! plejer ALTID og få min menstruation ved den 20-22 og har endnu ikke fået den s:

Har med vilje ikke testet fordi at jeg jo selv føler med 100% sikkerhed at der ikke er en dyt derinde selvom jeg synes jeg er blevet så træt på det sidste , sådan at den bare lige er smadret ind i hovedet på mig (sådan meget pludselig) og så har jeg nogen gange haft lidt kvalme når jeg har spist noget s: - tænker det bare er mig der "finder på det hele" inde i hovedet ..

Skal du have æggelederne fjernet fordi der er væske i dem? For i så fald skal I vel ikke prøve at blive gravide nu?

Anmeld Citér

3. april 2015

Flødebollen

kristina90 skriver:

Skal du ind på riget til marts ?

(er vi ikke i april?)

Anmeld Citér

4. april 2015

kristina90

modesty skriver:

Skal du have æggelederne fjernet fordi der er væske i dem? For i så fald skal I vel ikke prøve at blive gravide nu?

De er lukket med arvæv , så de danner cyster og ja er i vejen for en kommende ivf graviditet ..

Anmeld Citér

4. april 2015

kristina90

Flødebollen skriver:

Skal du ind på riget til marts ?

(er vi ikke i april?)

Hov mener selvfølgelig maj - bytter altid om på dem x)

Anmeld Citér

4. april 2015

April-baby

Min mormor og morfar fik os af vide at de ik ku få børn, men de fik da fire piger uden hjælp (:

Anmeld Citér

4. april 2015

modesty

kristina90 skriver:

De er lukket med arvæv , så de danner cyster og ja er i vejen for en kommende ivf graviditet ..

OK. Jeg fik bare at vide at jeg ikke skulle forsøge på graviditet før min ene væskefyldte var fjernet. Da en graviditet nok ikke ville kunne fuldbæres fordi væsken ville tømmes ud i livmoderen. men hvis begge dine er lukkede, kan det selvfølgelig være at de ikke har fundet det nødvendigt at sige til dig.

Anmeld Citér

5. april 2015

kristina90

April-baby skriver:

Min mormor og morfar fik os af vide at de ik ku få børn, men de fik da fire piger uden hjælp (:

Tænker bare at vores chance er log nul nu vi ikke selv kan befrugte pga mine æggeleder

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.