HCG og ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. april 2015

CH2012

Hejsa.

Er der nogle der ved om man kan have ægløsning selvom man stadig har HCG i kroppen? Måske et fjollet spørgsmål, hvis svaret for nogle er indlysende. Men jeg er i tvivl... Og hvor længe skal man regne med, at man har HCG i kroppen efter en udskrabning? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2015

Flødebollen

CH2012 skriver:

Hejsa.

Er der nogle der ved om man kan have ægløsning selvom man stadig har HCG i kroppen? Måske et fjollet spørgsmål, hvis svaret for nogle er indlysende. Men jeg er i tvivl... Og hvor længe skal man regne med, at man har HCG i kroppen efter en udskrabning? 

Er du ikke blevet tilbudt blodprøver ifbm udskrabningen, så de kan følge, hvornår hormonet er ude af kroppen? Det gjorde de med min SA..

Anmeld Citér

3. april 2015

CH2012

Flødebollen skriver:

Er du ikke blevet tilbudt blodprøver ifbm udskrabningen, så de kan følge, hvornår hormonet er ude af kroppen? Det gjorde de med min SA..

Nej 

Og efter at have læst om del andre der blevet tilbudt den,  er jeg også øv over ikk at være blevet tilbudt det 

Vil kontakte min læge på tirsdag og høre om de vil gøre det...

Anmeld Citér

3. april 2015

Flødebollen

CH2012 skriver:

Nej 

Og efter at have læst om del andre der blevet tilbudt den,  er jeg også øv over ikk at være blevet tilbudt det 

Vil kontakte min læge på tirsdag og høre om de vil gøre det...

Dét kan jeg godt forstå. Det er den allerbedste måde hvorpå du ved, hvornår din krop er klar igen. Mange vil nok også sige at du  ved din mens (den 1. efter din MA) er klar igen. Så burde HCG jo være ude af kroppen..

Anmeld Citér

3. april 2015

Emilie91

Mit høg ville ikke forlade kroppen efter min gul  ... Så jeg var meget tæt på at få kemo. Men min homøopat fandt noget naturmedicin der fik mit hcg ned. Jeg fik taget blodprøver indtil det lå på 3. Også "slap" de mig. En uge efter fik jeg ægløsning og to uger efter mens. Så for mig fik jeg ikke ægløsning før mit hcg var på 0 (eller hvad jeg tror)  

hvor er det synd du har mistet igen  ... Jeg kan huske vi mistede nogenlunde samtidig første gang  ... Håber snart heldet er med jer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.