Avamys Næsespray

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.104 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. april 2015

misscgn

Er der bogle der gar erfaringer med at tage avamys næsespray under graviditet??? Er ved at blive sindsyg... Nyser konstant, kan kun trække vejret igennem munden,  og min næse gør psykopat ondt... Men tør ikke tage mine næsespray da der jo er binyrebak i... Nogle med erfaringer??? Hjæææææælp

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2015

Flødebollen

misscgn skriver:

Er der bogle der gar erfaringer med at tage avamys næsespray under graviditet??? Er ved at blive sindsyg... Nyser konstant, kan kun trække vejret igennem munden,  og min næse gør psykopat ondt... Men tør ikke tage mine næsespray da der jo er binyrebak i... Nogle med erfaringer??? Hjæææææælp

Du kan få sådan noget næsespray med saltvand. Det skulle eftersigende være ganske effektivt og skånsomt.

Anmeld Citér

3. april 2015

RGN

Profilbillede for RGN

Der er også binyrebarkhormon i Avamys.

Anmeld Citér

3. april 2015

moaren

misscgn skriver:

Hvis det er Avamys du har, så kan du godt tage den selvom du er gravid. Snak med din læge hvis du er i tvivl. Den mængde stof der bliver optaget i blodbanen er meget lille, så det er ikke noget der påvirker baby 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.