Hvornår teste gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

165 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. november 2014

Sasa-vb

Hej!

Jeg prøver, at blive gravid med barn nr 2. Ved barn nr 1 var der fuldstændig kage i mens og havde en spontan abort. I alt tog det 1,5 år før jeg var gravid med min søn. Nu har jeg så smidt p-piller og havde mens 28/9. Førhen havde jeg en cyklus på ca 29 dage, dvs at jeg burde have fået mens omkring nu. Men ingen mens, til gengæld har jeg kvalme og mit højre bryst er temmelig ømt. Har ligget skidt i nat pga brystet og kastede op til morgen. Og negativ graviditetstest. Ved snart ikke, hvad jeg skal tænke. Er det ikke hormonerne, der både giver graviditetsgenerne og en positiv test? Man vil jo gerne vide det nuuuu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2014

crushelix-vb

det kan vara så att du ännu inte hunnit bygga upp tillräckligt med graviditetshorminer för att det ska ge ett positivt testresultat. jag känner igen mig i din situation och ska också berätta att det är högst troligt att du nu, när du hoppas och längtar får psykosomatiska symtom, dvs du förväntar dig vara gravid, och kroppen tror dig... även om du kanske inte är det. så det är bara att vänta. eller besök din läkare som enkelt kan se hur det faktiskt står till på ett ultraljud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.