Hey! Søger forældre med dreng eller pige, der vil prøve at g

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. oktober 2014

RasmusTvpp-vb

Hej allesammen,

Mit navn er Rasmus, jeg er 19 år og laver en del musik i min fritid. Tidligere i dag blev det til et lidt anderledes beat end sædvanligt, men synes alligevel at det ville være synd at lade det gå til spilde, og tænkte at det ville passe fint til et børne MGP.

Jeg tænkte derfor, at jeg ville smide beatet op her i håb om, at kunne finde en ung og frisk dreng eller pige, der kunne tænke sig at give sig i kast med at lave et omkvæd og to vers til det (måske med hjælp fra mor eller far ;-))  Det er selvfølgelig bare et forsøg på at komme med, da konkurrencen sikkert er hård. Men i kunne da give det et skud, og så lade mig høre hvad i finder på :-)

I kan høre melodien/beatet og downloade det her: https://soundcloud.com/rasmustvpp/mgp/s-fsSdI

0:00 - 0:22 = Intro

00:22 - 00:44 = Omkvæd

00:45 - 1:30 =  1. vers

1:30 - 1:52 = Omkvæd

1:52 - 2:04 = Bro

2:04 - 2:49 =  2. vers

2:49 - Slut = Omkvæd x2 med violin i sidste omkvæd (klimaks)

Med venlig hilsen,

Rasmus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2014

thoramor-vb

Min datter og jeg kunne godt være interesseret jeg er selv forsanger i et band hvor vi selv laver vores eget musik og jeg skriver selv melodier og tekster til vores musik, men du er velkommen til at finde mig på fb 'Veronica Vestergaard' og der kan du også se mit band melorose min datter er 8 år snart 9 og er lidt af en performer :D

Anmeld

7. november 2014

OlPeMa-vb

Hej Rasmus

Jeg har også en datter, som elsker at spille musik og synge!

Vi giver det et skud, og så hører du fra os smiley.

Kh. Olivia og mor (Ditte)

Anmeld

16. november 2014

RasmusTvpp-vb

RasmusTvpp SKREV:

Hej allesammen,

Mit navn er Rasmus, jeg er 19 år og laver en del musik i min fritid. Tidligere i dag blev det til et lidt anderledes beat end sædvanligt, men synes alligevel at det ville være synd at lade det gå til spilde, og tænkte at det ville passe fint til et børne MGP.

Jeg tænkte derfor, at jeg ville smide beatet op her i håb om, at kunne finde en ung og frisk dreng eller pige, der kunne tænke sig at give sig i kast med at lave et omkvæd og to vers til det (måske med hjælp fra mor eller far ;-))  Det er selvfølgelig bare et forsøg på at komme med, da konkurrencen sikkert er hård. Men i kunne da give det et skud, og så lade mig høre hvad i finder på :-)

I kan høre melodien/beatet og downloade det her: https://soundcloud.com/rasmustvpp/mgp/s-fsSdI

0:00 - 0:22 = Intro

00:22 - 00:44 = Omkvæd

00:45 - 1:30 =  1. vers

1:30 - 1:52 = Omkvæd

1:52 - 2:04 = Bro

2:04 - 2:49 =  2. vers

2:49 - Slut = Omkvæd x2 med violin i sidste omkvæd (klimaks)

Med venlig hilsen,

Rasmus

Anmeld

16. november 2014

RasmusTvpp-vb

Hej Rasmus.

Vi er også rigtig meget interesserede.

Vi lytter til det her i ugen og kommer med et godt forslag.

Mvh Daniela :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.