Skoldkopper??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
0 svar
0 synes godt om
21. juni 2014

fannylysdal-vb

Hej alle. 

Jeg er i tvivl om min søn på 1½ her fået skoldkopper. De har det i vuggestuen lige nu så det ville give mening at det var det. Men jeg håbede nogle erfarne mødre kan hjælpe mig

. Forløbet har været:

- torsdag aften havde han 39,3 i feber, temp. faldt efter panodil og  han havde hvad jeg menter var varmeknopper på mave, ryg og bleområde.

- Fredag formiddag temp. på omkring 37,7 så kun let feber, om eftermiddagen ingen feber men 2 små røde knopper omkring mund og en på tungen der efter ca  2 timer var blevet gule inden i som en bums, men meget små kun lidt større end en hormon knop. fandt i løbet af nogle timer også en på knæ og hånd.

- lørdag:han har været ked af det hele natten, formegentlig fordi der er kommet et par knopper mere i munden. Han har haft mund, hånd og fodsyge så det er ikke det. han er nu begyndt at få knopper der klør over det hele men der er ikke blærer i, endnu ihvertfald.

mit spørgsmål er: tror i det er skoldkopper? skal det udvikle sig i løbet af nogle timer for at være skoldkopper? jeg håber nogen kan hjælpe, for hvis det er skoldkopper skal vi have arrangeret noget pasning.    

på forhånd tak fanny 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.