Sukkergrisens historie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

228 visninger
0 svar
0 synes godt om
17. juni 2014

sukkergrisen12345-vb

Nu vil jeg fortælle lidt om min historie/situation.

I dec 2011 tog jeg den sidste p-pille, for jeg ville blive udlært aug 2012.

Så tænkte at, hvis vi blev gravide (min kæreste og jeg), så ville det ikke gøre noget der.

Men sådan gik det ikke.

For vi er stadig ikke blevet gravide endnu :(

I sep 2013 begyndte vi så at gå på skive fertilitetsklinik, og i januar begyndte vi så endeligt.

Vi startede ud med jan, feb og marts, hvor vi prøvede 3 x iui-h, men det virkede ikke.

Så nu er vi igang med reagensglas. Dvs. at dette er vores 1. IVF. Om det bliver alm. eller ISCI ved vi ikke endnu. Det skal vi have spurgt om.

Jeg begyndte at tage suprefact indsprøjtninger på 21. dagen. Senere begyndte jeg så på gonal f indsprøjtninger, samtidig med suprefact.

Igår mandag kl. 21. tog jeg den sidste sprøjte for denne omgang, altså ovitrelle.

Og imorgen onsdag kl.8.00 skal jeg have taget æg ud.

Sidste gang jeg var til scanning var der omkring 7 æggeblærer i alt, og de regner med, at der så vil være omkring 10 imorgen.

Så håber vi bare, at der er æg i dem alle sammen, og at de er gode og brugbare.

For der kan jo godt være nogle æggeblærer, som der intet er i.

Og derfor tænker jeg også lidt, at i vores IUI-H forsøg, har der hver gang kun været een æggeblære, og måske har der intet æg været i den.

Måske det er grunden til at vi ikke er blevet gravide endnu.

Derfor håber jeg at der er maange æggeblærer imorgen, så der måske er chance for at der er et par æg derinde.

Hvad er jeres erfaringer med IVF, og med ægudtagning/oplægning osv?

Er der mange, som har oplevet at blive gravide, efter 1. IVF forsøg?

Vil rigtig gerne høre om det.

Håber bare så meget på at det snart sker noget.

Alle veninderne er begyndt at få ind ad en kant, og man ved snart ikke mere, hvem som ellers bliver gravide.

Hvornår blir det min tur?? :'(

Nu har vi forsøgt i ca 2½ år..og intet sker..men vi håber så meget på, at der kun skal eet forsøg til med IVF!!! :)

Der er intet galt med os, udover lidt nedsat sædkvalitet, men det er ikke så ringe, at det ikke kan bruges :)

Så vi ved ikke lige, hvad det kan skyldes, at vi ikke bliver gravide :(

Knus fra Sukkergrisen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.