Måske gravid, men negativ test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

192 visninger
0 svar
0 synes godt om
31. januar 2014

Aussie-vb

Jeg håber, for det første at jeg har valgt den rigtige tråd og for det andet at der er nogen der har haft det på samme måde som mig.

Jeg har ikke til ønske at blive gravid. Endnu. Så derfor er jeg på p-piller. Efter en antibiotika tur for ca. 2 måneder siden, (som kan påvirke p-pillers virkning) har jeg følt tegn på graviditet.

Ikke det helt store, men f.eks har jeg dage, hvor jeg er træt hele dagen, dage med nedre-ryg smerter, jeg er MEGET emotionel (stakkels søde kæreste), jeg er tit svimmel og har taget lidt på, men ikke meget. Jeg har været meget oppustet og mange ting, som jeg normalt spiser, giver mig den værste mavepine. 

Dog har jeg ikke haft kvalme (en enkelt gang, men jeg skyder skylden på en dårlig restaurant unsure ) og ingen ømme bryster (som jeg tit læser, er nr. 1 tegn på graviditet). 

Jeg tog en hjemmetest forleden som straks viste negativ, men læste mig så frem til at nogens test godt kunne vise negativ helt op til 5 måneder inde.

Er der nogle herinde som kan genkende mine tegn?

Jeg ved godt at næste step er at tage til lægen, men da jeg bor i Australien og det er virkelig dyrt at gå til lægen, ville jeg lige være helt sikker på at det ikke bare er mig der har haft det sådan. smile

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.