Jeamie SKREV:
Hvordan er det gået ?? 
JA hvordan er det gået??
Dagen før vuggestue starten lagde den lille purk sig med 40 i feber, og lå så sådan en hel uge... han var SÅ skidt, havde ondt i halsen, kunne ikke spise, savlede som en gal, og var bare rigtig rigtig mor syg. JEg havde jo ferie til at kunne køre ham ind, men den blev så brugt på at have et sygt barn hængende på mig dag og nat. Far kunne ikke bruges, stakkels ham, og STAKKELS MOR DER SOV, GIK PÅ WC, VANDREDE OG SPISTE med ham på armen... men det var jo HAM det var allermest synd for 
Nå, men ugen efter, så startede Johan og far i vuggestuen om mandagen, god formiddag og hjem og sove til middag. Tirsdag kunne mor være med, gik efter 3 kvarter, og vinkede til en dreng der glad tog en pædagog i hånden og gik ud til gederne og kaninerne på legepladsen.
Far tog de resterende 3 dage ( mor er ikke jaloux OVERHOEVEDET
), fredag sov han første gang med succes.
Og så er vi her igen med feber, snot og hoste, han har kun været afsted i mandags i denne uge, har haft 40 i feber igen men den er dog vist på vej ned igen....
Så mandag starter far og Johan nok forfra igen igen....
Men hey, vi er pisse priviligerede, far går hjemme og jeg behøver ikke at skulle have barnets første sygedag!
OG, far er skide god til at køre sønnike ind!!!
Anmeld