En ny verden venter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. januar 2014

Titte-vb

På mandag starter vores lille guldklump i vuggestue. Han bliver 16 mdr om en uge, og er bare så klar til at komme afsted. o-motion

Ham og hans far har haft fornøjelsen af hinandens selskab de sidste 4 mdr hvor jeg har været på arbejde, og det bliver helt sikkert tomt for far når sønnike skal afsted hver dag.

Vi var på forbesøg idag, og hvor var det dejligt, at han bare tullede rundt, undersøgte huset og de andre børn, og kom af og til ind til os og skulle lige have et knus.

Jeg er helt tryg ved at aflevere ham, og har en god fornemmelse, men alligevel er det underligt. 

Til hverdag sidder jeg jo selv og tager imod nye børn og forældre, og forsikrer dem om  at det hele kommer til at gå godt lidt efter lidt, men når det er mit eget lille barn er det bestemt noget andet....wink

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2014

Jeamie-vb

Hvordan er det gået ?? cheerful

Anmeld

20. februar 2014

Titte-vb

Jeamie SKREV:

Hvordan er det gået ?? cheerful

JA hvordan er det gået?? 

Dagen før vuggestue starten lagde den lille purk sig med 40 i feber, og lå så sådan en hel uge... han var SÅ skidt, havde ondt i halsen, kunne ikke spise, savlede som en gal, og var bare rigtig rigtig mor syg. JEg havde jo ferie til at kunne køre ham ind, men den blev så brugt på at have et sygt barn hængende på mig dag og nat. Far kunne ikke bruges, stakkels ham, og STAKKELS MOR DER SOV, GIK PÅ WC, VANDREDE OG SPISTE med ham på armen... men det var jo HAM det var allermest synd for sick

Nå, men ugen efter, så startede Johan og far i vuggestuen om mandagen, god formiddag og hjem og sove til middag. Tirsdag kunne mor være med, gik efter 3 kvarter, og vinkede til en dreng der glad tog en pædagog i hånden og gik ud til gederne og kaninerne på legepladsen. 

Far tog de resterende 3 dage ( mor er ikke jaloux OVERHOEVEDET blink), fredag sov han første gang med succes.

Og så er vi her igen med feber, snot og hoste, han har kun været afsted i mandags i denne uge, har haft 40 i feber igen men den er dog vist på vej ned igen....

Så mandag starter far og Johan nok forfra igen igen.... 

Men hey, vi er pisse priviligerede, far går hjemme og jeg behøver ikke at skulle have barnets første sygedag! 

OG, far er skide god til at køre sønnike ind!!!

Anmeld

20. februar 2014

Jeamie-vb

Ha ha ha ha mega øøøvvv..... laughing... 

Det er her der et bevis på at alt hvad der planlægges med børn og dyr, næsten, aldrig går helt efter planen laughing

Synes også sønnen var konstant syg i starten, fordi deres immunforsvar skal vænnes til andre syge børns bakterier sick

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.