pige på 2 år vil ikke falde i søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. december 2013

Zaber-vb

Jeg har en datter på 2 år og 2 mdr. De sidste par mdr har hun været svær at få til, at sove om aftenen. Hun har før i tiden bare kunne blive lagt ind og så lagde hun sig selv til at sove når hun havde leget lidt.

Nu skal jeg sidde ved siden af sengen og holde hende i hånden til hun sover - hvis jeg rejser mig eller går ud af rummet går hun helt i selvsving og skriger, græder og til tider banker hun sit hoved ned i sengen for at få mig ind fordi hun jo så slår sig.

Andre med samme problem eller som har en ide til hvad jeg skal gøre. Til tider tager det jo en time at få hende til at sove selvom jeg trækker den til jeg kan se hun er træt :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2013

Zaber-vb

Jeg har en på 4 og har også været igennem det med hun ikke vil sove af flere omgange, men har altid forklaret hende at jeg ikke gider sidde og se hende falde i søvn.. Sagt ' du behøver ikke sove, men du skal blive i din seng og være stille' nogen dage virkede detbedre end andre, men det er hårdt, men tror selv det er perioder.. vi er inde i en nu, hvor hun vågner mindst en gang hver nat unden grund.. men hun falder i søvn uden brok og inden for kort tid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.