Så fik Malucca sørme en "far"....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2009

Klumpe-dumpe

susan82 skriver:

Hej søde,
Ved ikke om man skal sige tillykke til lækker-måsen med hendes far, men gud hvor er det dejligt, at han endelig kan stå ved hans ansvar!!!! Det er f..... også på tide!!

Så må du også snart blive noget rigere, og Nikolaj noget fattigere

Glæder mig til at se dig i igen, og malucca!!

knus fra os

Tsk tsk tsk. Det hjalp åbenbart at der blev ringet til hans arbejdsplads... Fandme sgu PINLIGT!!!

Ja jubiii endelig, sker der lidt på kontoen

Vi glæder os også til at ser jer....  Måske i næste uge?

Hvordan har misser det, er han/hun helt gakgak efter sviiiinnnnggggg, og tyk efter alt mamsen???

Hmmm måske Balooo snart kan arve tøj efter lillebror Eller måske hun skal sendes ud og spise af dit "køleskab"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2009

Jules

Hvor dejligt den sag er ude af verden ...

Kan slet ikke forstå han vil gå glip af den dejlige piges liv

Anmeld

11. september 2009

Bondepigen

Jules skriver:

Hvor dejligt den sag er ude af verden ...

Kan slet ikke forstå han vil gå glip af den dejlige piges liv

Nej det forstår jeg så heller ikke??  Dumme "mand"!!!

Anmeld

11. september 2009

susan82

malucca09 skriver:

Tsk tsk tsk. Det hjalp åbenbart at der blev ringet til hans arbejdsplads... Fandme sgu PINLIGT!!!

Ja jubiii endelig, sker der lidt på kontoen

Vi glæder os også til at ser jer....  Måske i næste uge?

Hvordan har misser det, er han/hun helt gakgak efter sviiiinnnnggggg, og tyk efter alt mamsen???

Hmmm måske Balooo snart kan arve tøj efter lillebror Eller måske hun skal sendes ud og spise af dit "køleskab"

Vi kan godt i næste uge, og Lillebror vil meget gerne møde hans kommende kæreste.....Han skal jo ligge charme sig lidt ind inden han bliver for fed

Misser er ikke længere klamme-kat, men blevet til fede-kat   Den bliver fordret og kørt rundt i klapvognen hele tiden.....Tror snart vi har spor efter hjulene i vores gulv.....

Baloo kan godt arve lidt tøj.....Hun vil være sej i Lillebrors blå Hummeldragt

Anmeld

11. september 2009

Miamaja

malucca09 skriver:

Uha NEJ da.... !!!!!!

-Det ville jo også beetyde han skulle fortælle sin familie, han rent faktisk har en datter... -Og det vil han bestemt ikke

Har hans familie ikke ret til at faa at vide de har et barnebarn?, selvom han ikke vil fortaelle det , kan du jo godt gore det.

Anmeld

11. september 2009

Klumpe-dumpe

susan82 skriver:

Vi kan godt i næste uge, og Lillebror vil meget gerne møde hans kommende kæreste.....Han skal jo ligge charme sig lidt ind inden han bliver for fed

Misser er ikke længere klamme-kat, men blevet til fede-kat   Den bliver fordret og kørt rundt i klapvognen hele tiden.....Tror snart vi har spor efter hjulene i vores gulv.....

Baloo kan godt arve lidt tøj.....Hun vil være sej i Lillebrors blå Hummeldragt

hehe  hun er simepelthen for god hende Lærke mus.... ( Hoho Lærke MUS og fedeKATTER)

Baloo skal ski da en i Lyserød og så må jeg give mig, og lad hende få Grey nr  Men så bliver de sgu smarte de to "bette" sammen

Anmeld

11. september 2009

Klumpe-dumpe

Miamaja skriver:

Har hans familie ikke ret til at faa at vide de har et barnebarn?, selvom han ikke vil fortaelle det , kan du jo godt gore det.

"sjovt" du siger det... Jeg har faktisk sendt en mail til ham i dag  med mit konto nr. og spurgt om han stadig mente det... For jo det overvejer jeg meget kraftigt at gøre... (har jeg gjort siden hans udmelding)

Men mener du at jeg bør gøre det????

Anmeld

11. september 2009

Miamaja

malucca09 skriver:

"sjovt" du siger det... Jeg har faktisk sendt en mail til ham i dag  med mit konto nr. og spurgt om han stadig mente det... For jo det overvejer jeg meget kraftigt at gøre... (har jeg gjort siden hans udmelding)

Men mener du at jeg bør gøre det????

Jeg ville klart gore det. saa kan hans familie nemlig selv tage stilling til om de vil have noget med hende at gore.
det der med at holde hemmeligheder med born, det kommer der intet godt ud af. Aerlighed er det bedste uanset hvad
Du behover jo slet ikke at naevne at han ikke vil have de ved det, men bare give dem informationen paa en paen maade.

Anmeld

11. september 2009

Klumpe-dumpe

Miamaja skriver:

Jeg ville klart gore det. saa kan hans familie nemlig selv tage stilling til om de vil have noget med hende at gore.
det der med at holde hemmeligheder med born, det kommer der intet godt ud af. Aerlighed er det bedste uanset hvad
Du behover jo slet ikke at naevne at han ikke vil have de ved det, men bare give dem informationen paa en paen maade.

jeg er fuldstændig enig med dig...

For det første så de netop selv kan tage stilling til om de vil se Malucca.

Og for det andet så kan jeg fortælle Malucca når hun bliver stor nok at jeg har gjort alt hvad jeg kunne gøre....

Anmeld

11. september 2009

Miamaja

malucca09 skriver:

jeg er fuldstændig enig med dig...

For det første så de netop selv kan tage stilling til om de vil se Malucca.

Og for det andet så kan jeg fortælle Malucca når hun bliver stor nok at jeg har gjort alt hvad jeg kunne gøre....

Held og lykke med det. Hun er jo en smuk og perfekt lille en kan jeg se, saa selvom de ikke bliver en del af hendes liv, saa er jeg sikker paa, der mange andre der gor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.