Indstagrammer i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

176 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. november 2013

Titte-vb

Er der nogle af jer der er med på Instagram?? (IG)

Jeg er, og det er faktisk en ret sjov tidrøver, på linie med facebook!!!

Men samtidig kan jeg følge en masse af de kreative sjæle der er derude, og som jeg kan få inspiration af til at lave sjove kreative ting!

Lige pt er jeg igang med at sy en julesok til Johan, i patchwork, i hånden, mangler kun indersokken så er den klar til 1. december. 

Desværre har jeg mega travlt på job, står overfor at skulle fyre 3-4 medarbejdere på fredag, så der er meget at tage fat på, og så er det ikke sytøjet der kommer frem når jeg endelig kommer hjem efter arbejdsdage på mellem 8-12 timer.... Men det har heldigvis en ende, jeg har fridage mandag-onsdag i næste uge, og det glæder jeg mig til!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

Jeamie-vb

Eerk... Har hørt lidt om det.. men længere er jeg ikke nået laughing... Er på facebook en hel del, men det er primært pga butikken, og de grupper jeg er i er udelukkende hesterelaterede, så er sq lidt nørdet.. Kan være jeg trænger lidt til instagram så jeg oplever der er et liv udenfor..

Hey nej sq da.... Der er da en gruppe for Sensitive Børn ??!! Hel tunnelsyn har jeg så heller ikke wink

Anmeld

20. november 2013

Titte-vb

tongueJeamie SKREV:

Eerk... Har hørt lidt om det.. men længere er jeg ikke nået laughing... Er på facebook en hel del, men det er primært pga butikken, og de grupper jeg er i er udelukkende hesterelaterede, så er sq lidt nørdet.. Kan være jeg trænger lidt til instagram så jeg oplever der er et liv udenfor..

Hey nej sq da.... Der er da en gruppe for Sensitive Børn ??!! Hel tunnelsyn har jeg så heller ikke wink

Anmeld

21. november 2013

Jeamie-vb

cheerful

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.