Tattovering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. november 2013

Jeamie-vb

Jeg er 40. Har selv 2 stk. Èn på venstre håndled (indvendig )og en stor på ryggen. Ingen farver bare sort og hvid. 

har altid tænkt jeg ville ha en mere - på højre håndled.. Og har et bestemt billede af en engel, bagfra, men ikke i naturalistisk stil, mere streger der fletter ind i hinanden og derved bliver en engel.

Er man for gammel på et tidspunkt til at få dem lavet, er det bare op til èn selv ? Er der en 'for meget grænse' ? 

Personligt har jeg en 'for meget grænse', men det er mere i retning af lårkort /hulkort nederdel blink

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

Titte-vb

Jeamie SKREV:

Jeg er 40. Har selv 2 stk. Èn på venstre håndled (indvendig )og en stor på ryggen. Ingen farver bare sort og hvid. 

har altid tænkt jeg ville ha en mere - på højre håndled.. Og har et bestemt billede af en engel, bagfra, men ikke i naturalistisk stil, mere streger der fletter ind i hinanden og derved bliver en engel.

Er man for gammel på et tidspunkt til at få dem lavet, er det bare op til èn selv ? Er der en 'for meget grænse' ? 

Personligt har jeg en 'for meget grænse', men det er mere i retning af lårkort /hulkort nederdel blink

Jeg synes ikke det har noget med alder at gøre, men mere hvem og hvad man er som menneske. 

Jeg har ingen, ville egentlig gerne, men er bange for allergien. Så længe man ikke overtusher sin krop, så er det helt fint for mig!

Ogja, de der har tatoveringer op og ned ad arme og ben og hænder og hals, det er også for meget for mig, der ellers hverken er snerpet eller sippet!laughing

Anmeld

19. november 2013

Jeamie-vb

Ja ok.. det er jo bestemt heller ikke pænt. I vores verden ihvertfald wink... 

Så skal jeg bare finde en der er dygtig og ikke alt for hmm 'one of the gang-agtig '

Anmeld

23. november 2013

Amsela-vb

Min mor er 60 og fik lavet en tattoo for 5 år siden.

Jeg har ingen, og skal hellere ikke have det. Min datter på 16 har en lille en.

Jeg synes at man skal gør det man selv synes er godt for en selv. Det er ikke andre som skal gå med det. Jeg vil være og er fløjtende ligeglad med hvad omverden mener om mig og min krop og dens udsmykninger eller mangle på sammen.

Det kan godt være at man er bekymret omkring 'hvad andre mener' når man er ung og usikker. Men det er vel mening at man vokser fra det! ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.