SÅ blev den lille familie her i huset ramt af den verserende omgangssyge. Natten til tirsdag begyndte Johan at kaste op, og en halv time efter fulgte mor her trop.....
Jeg lagde mig inde hos ham i sækkestolen, så jeg kunne være tæt på ham, og så far kunne få ro så han var frisk til at tage ham op ad dagen....
Det lille pus kunne ikke lide at kaste op så han forsøgte at sluge det igen, aii, det var ikke sjovt. Men efter nogle gange med hovedet ned i spanden så fandt han ud af det... Hvis ikke det var ham der havde hovedet i spanden ja så var det mig ;-(
Problemet er bare for mig, at jeg ikke kan kaste op efter min GBY operation, så det eneste der kom op var spyt og godyle mavekramper til følge, for bræk øvelserne, dem fik jeg så til rigelighed.....
Fulgte trop med at have diarre og feber, sov det meste af dagen igår, og natten med, er så mørbanket idag at jeg føler jeg er kørt over af en damptrommel.
Johan er heller ikke frisk endnu, men indtil videre ser det ud til at min mand går fri.... vi håber det bedste.....
Er i andre sluppet for det??
Anmeld