€%!€&%/%omgangssyge ;.(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

206 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. oktober 2013

Titte-vb

SÅ blev den lille familie her i huset ramt af den verserende omgangssyge. Natten til tirsdag begyndte Johan at kaste op, og en halv time efter fulgte mor her trop.....

Jeg lagde mig inde hos ham i sækkestolen, så jeg kunne være tæt på ham, og så far kunne få ro så han var frisk til at tage ham op ad dagen....

Det lille pus kunne ikke lide at kaste op så han forsøgte at sluge det igen, aii, det var ikke sjovt. Men efter nogle gange med hovedet ned i spanden så fandt han ud af det... Hvis ikke det var ham der havde hovedet i spanden ja så var det mig ;-(

Problemet er bare for mig, at jeg ikke kan kaste op efter min GBY operation, så det eneste der kom op var spyt og godyle mavekramper til følge, for bræk øvelserne, dem fik jeg så til rigelighed.....

Fulgte trop med at have diarre og feber, sov det meste af dagen igår, og natten med, er så mørbanket idag at jeg føler jeg er kørt over af en damptrommel. 

Johan er heller ikke frisk endnu, men indtil videre ser det ud til at min mand går fri.... vi håber det bedste.....

Er i andre sluppet for det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

Jeamie-vb

Føj for pokker.... 

Der er en del ting man ikke lige tænker over med de GBY.. 

Vi har slet ikke været ramt af noget som helst her endnu, heller ikke vores omgangskreds. Men nu har jeg skrevet det, så kan det være alle falder på stribe laughing..

Anmeld

8. november 2013

Jeamie-vb

Hvordan går det ? sick

Anmeld

15. november 2013

Titte-vb

Jeamie SKREV:

Hvordan går det ? sick

Det går faktisk helt fint, vi kom over det i løbet af godt 1.5 uge, men jeg har kunnet mærke at min mave har haft svært ved at 'komme i form igen'!

Johan har haft lidt dårlig mave on and off, men han har også kindtænder der brager igennem så det er nok også det der spiller ind. Manden min er gået friwink indtil videre, og håber da også at han fortsætter med at slippe for det!

Men tak for tanen Jeamie!!!

Anmeld

18. november 2013

Jeamie-vb

Åh håber ikke han er en af dem der sparer op til juleaften så cheerful...

Anmeld

19. november 2013

Titte-vb

Jeamie SKREV:

Åh håber ikke han er en af dem der sparer op til juleaften så cheerful...

Ha ha Jeamie, det håber jeg bestemt heller ikke..... Men man skal aldrig sige aldrig, dog er det ikke noget vi satser på!!

Anmeld

19. november 2013

Jeamie-vb

Tror jeg går hen og bliver lidt bange for mig selv hvis det viser sig han ligger vandret cheerful

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.