Hjælp!!! Risiko for spontan abort gør mig urolig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. september 2013

Lykkelig1985-vb

Hej alle sammen. Jeg har efter lang tids fertalitetsbehandling endelig fået en positiv gradvidtets test (eller tre stk. faktisk) for aller første gang. Jeg er utrolig lykkeligt over endelig at være gravid men nu er bekymningerne om jeg nu skulle opleve en spontant abort kommet til overfladen og plager mig meget. Jeg ved at jeg i det tilfælde vil opleve blødnig og/eller smerter men det kan jeg jo (og gør jeg allerede) også uden at jeg abortere. Er der nogen der ved noget om hvor meget man skal bløde eller have ondt ført man skal blive uroligt? Er der desuden måsske nogen her inde der er fra Odense?Kærligst fra En meget lykkelig og urolig førstegangs gravid :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2013

Gitte77-vb

Lykkelig1985 SKREV:
Hej alle sammen. Jeg har efter lang tids fertalitetsbehandling endelig fået en positiv gradvidtets test (eller tre stk. faktisk) for aller første gang. Jeg er utrolig lykkeligt over endelig at være gravid men nu er bekymningerne om jeg nu skulle opleve en spontant abort kommet til overfladen og plager mig meget. Jeg ved at jeg i det tilfælde vil opleve blødnig og/eller smerter men det kan jeg jo (og gør jeg allerede) også uden at jeg abortere. Er der nogen der ved noget om hvor meget man skal bløde eller have ondt ført man skal blive uroligt? Er der desuden måsske nogen her inde der er fra Odense?Kærligst fra En meget lykkelig og urolig førstegangs gravid :)

Hej jeg forstår udemærket din bekymring fordi den er der bestemt også hos mig. Jeg er også førstegangs gravid og er bange for at abortere. Jeg adopterede sidste gang (3 reagensglas blev jeg gravid igen men har forsøgt 9 gange i alt). Nu håber jeg der eg gevinsts med 4 forsøg:-) Mit Hcg tal var ikke så højt som denne her gang. Jeg har talt med fertilitetsklinikken og de sagde at hvis man har et lavt hcg tal er der 50 % chance for at adoptere. Det gjorde jeg så:-( Jeg blødte lidt men havde ikke ondt. Jeg blev scannet og derefter tog de nogle hcg prøver. De steg ikke som de skulle. Du har måske mulighed for at blive scannet på klinikken i god tid og få taget noget hcg prøver hos din læge. Hvor langt er du henne? Jeg er 6+1 henne. Det positive ved at jeg endelig blev gravid er at jeg 'allerede' blev gravid igen i forsøget bagefter. Jeg tror helt sikkert på at det er nemmere og blive gravid når man har været gravid:-)

Anmeld

8. november 2013

Jeamie-vb

Hvordan går det hos dig ? smile

Anmeld

12. december 2013

Lykkelig1985-vb

Lykkelig1985 SKREV:

Håber du stadig er gravid og nyder det :) 

Jeg er selv i 7. uge så det er meget nyt. Var ligesom dig også i fertilitetsbehandling så tør heller ikke tro på at den er der før scanning :) 

Er også fra Odense ;)

Knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.