Er i klar til efterår allerede ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. august 2013

Jeamie-vb

Uha jeg synes det kom hurtigt blink.. Fra at gå og være små dårlig over 30 graders varme, og BANG efterår.. Min krop kan slet ikke hitte ud af sin indre termostat...

Giv mig bare liiiiidt varme tilbage... bare så min lille blegfede krop kan følge med. Afklimatisere sig i kampen om tilvænning til vinteren.... pinch

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

Titte-vb

Jeamie SKREV:

Uha jeg synes det kom hurtigt blink.. Fra at gå og være små dårlig over 30 graders varme, og BANG efterår.. Min krop kan slet ikke hitte ud af sin indre termostat...

Giv mig bare liiiiidt varme tilbage... bare så min lille blegfede krop kan følge med. Afklimatisere sig i kampen om tilvænning til vinteren.... pinch

Nej, det er jeg bestemt ikke, men jeg har vel ikke noget valg! 

Kunne rigtig godt lide det skønne vejr, og nød det... 

Men alligevel, så glæder jeg mig til den mørke tid, der er noget særligt over igen at tænde stearinlys, have tæppe over sig, kaste sig over juleforberedelserne, og ja, det skal jeg vist snart igang med, elsker tanken om at jeg snart skal på loftet efter alle sagerne!!!! Måske der er en snert af Gertrud Sand i mig, det skal jeg ikke kunne sige, men i får heller ikke lov at spørge min mandlaughing

Anmeld

16. august 2013

maj84-vb

Nej, slet, slet ikke!

Fandt ud af på en af de første kølige dage, at min ældste og yngste var vokset ud af både sko og bukser hen over sommeren, så de har været sendt afsted i hhv skole og dagpleje i shorts og sandaler - på trods af blæst og regnvejr! Way to go mom!!

Heldigvis kan den midterste stadig passe sit, så der skal kun investeres i nyt til to ;-).

Jeg glæder mig over, at sommeren i år trods alt har været den bedste længe, så det er ikke så trist, at vejret slår om....og ser ligesom Titte frem til hygge med stearinlys, tæpper og varme drikke.

Anmeld

16. august 2013

Polyp-vb

Nej da - smutter da lige på 14 dages sommerferie i Portugal på mandag. Men synes nu heller ikke det er koldt her endnu...trods en uge med 43 grader i Slovakiet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.