Erfaring med "natgrød"??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.089 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. juli 2013

Titte-vb

Jeg har jo en lille bandit på 9 mdr., og som gerne vil spise om natten ved hans mor tongue

Vi har derfor prøvet at give ham noget grød inden sengetid, og har gjort det et par dage. Jeg har hørt, at man kan købe noget der decideret hedder natgrød, som skulle være i samme stil med vælling. Men min dreng vil ikke så gerne tage sutteflaske, så derfor grøden....

Og jeg ville jo gerne snart stoppe med det der natspiseri, omend jeg har det sådan at han måske endnu har behov for at få den tår om natten. 

Hvor længe ammede i/gav i flaske om natten??

Og er der nogen der har kendskab til natgrød??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

Jeamie-vb

Nu var min søn jo stort set 3 år før han sov om natten sad... Så jeg kan nok ikke komme med de store gode råd, men synes der kom mere ro på - længere imellem måltiderne da vi gik over til grød. Men synes ikke der var forskel på almindelig grød og det såkaldte natgrød. Ej heller flaske kontra vælling i flaske.... 

Tror han var tæt på et år før vi droppede det.... fordi han blev mæt af grøden.... Men i guder hvor man dog glemmer det hurtigt ... heldigvis laughing

Anmeld

16. juli 2013

Titte-vb

Jeamie SKREV:

Nu var min søn jo stort set 3 år før han sov om natten sad... Så jeg kan nok ikke komme med de store gode råd, men synes der kom mere ro på - længere imellem måltiderne da vi gik over til grød. Men synes ikke der var forskel på almindelig grød og det såkaldte natgrød. Ej heller flaske kontra vælling i flaske.... 

Tror han var tæt på et år før vi droppede det.... fordi han blev mæt af grøden.... Men i guder hvor man dog glemmer det hurtigt ... heldigvis laughing

Hey, kan jo se han har fødselsdag! Tillykke med ham Jeamie!!

Anmeld

17. juli 2013

Jeamie-vb

Hi hi tak tak.. ved ikke lige hvad der er gået galt i den tidslinie - har godt set det .. Han fylder 5 den 1 oktober cheerful... 4 dage efter mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.