Når man knuselsker sit barn;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

826 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. juli 2013

Titte-vb

Vi er jo i den lykkelige situation, at vi for 9 mdr siden fik den skønneste dreng! Et sandt mirakkel, der hver eneste dag bringer os megen glæde, og hvor vi hver dag sidder og siger og tænker, at hvor er han bare en dejlig dreng.

Det er vel det man kan kalde lykke, forelskelse, betagelse, kærlighed, ja sikkert en hel masse mere.

Derfor gør det også ondt inde i mig, når jeg læser om forældre, der kan gøre skade på deres børn, ja jeg kan faktisk tude over det.

Forleden fik en ung mor her i Esbjerg en dom på 3 mdr, hun er 21 år. Hun havde brækket lårbenet og håndledet på sin lille søn på 8 uger, han havde skreget og skreget, kolik, og hun var alene med ham og søsteren på 3 år. Hun havde erkendt det hele.

Hun havde kontaktet lægen efter et par dage, fordi hun syntes hans ene ben var slapt og at han ikke ville bruge det, når hun lavede cykel bevægelser med ham for at få gang i hans mave. Lægen havde omgående indlagt dem og barnet var blevet fjernet fra den unge mor. Hun har ikke set sine to børn siden stod der i avisen.

Jeg kan med mine gode vilje ikke forstå, at nogen kan gøre  noget så grimt, jeg ved godt vi alle kan handle i affekt, men at mishandle sine egne børn lærer jeg aldrig at forstå. Jeg er klar over, ta hun må have det rigtig skidt, og jeg har faktisk onddt af hende, for hun må godt nok have været frustreret da hun gjorde det....

Nå, men synes lige i skal se hvor stor min lille søn er blevet, imorgen bliver han 9 mdr., og om 2.5 mdr er min orlov slut. Så skal han være hjemme hos far i 4 mdr, og så ser vi hvor han bliver tilbudt pasning....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2013

Titte-vb

Her er han så!

Anmeld

7. juli 2013

Jeamie-vb

Det er så vildt så store de bliver smile.. den der 'lille spire..' 

Jeg har det som dig..slukker så snart der er noget med børn der lider... vender den anden kind til osv... Nu har jeg selv haft et kolik barn og kender alt til hvor tom og dybt ulykkelig man bliver... Følelsen sidder stadig i min krop som et traume... til tider går det galt læser vi... En sjælden gang gik JEG ind i et andet rum, trak vejret 3 gange dybt og derefter vendte tilbage... 

Hvad der får folk til i afmagt at gøre skade er for mig meget langt væk - men kan godt sætte mig ind i det at være denne ulykkelig sjæl.. Kvinden og barnet kommer til at bære det resten af livet.. phuuu sikke en byrde at ha gjort sit barn fortræd

Anmeld

7. juli 2013

Jeamie-vb

Ps.. mega lækker smilende dreng i har kissing

Anmeld

7. juli 2013

Titte-vb

Jeamie SKREV:

Ps.. mega lækker smilende dreng i har kissing

Tak Jeamie!! Sådan er han faktisk det meste af tiden, stort set altid glad og i godt humør... wink

Anmeld

15. juli 2013

Titte-vb

og iiiihhh hvor det går... 

Han kravler, og går på alle 4, går ved sin brio gåvogn, rejser sig op alle steder, snakker som et vandfald, er MORSYG for alle pengene, elsker at lege vilde lege, og er en skide lækker dreng!!

Men at slippe mors bryster om natten, det er ikke nemt!!!!

Anmeld

15. juli 2013

Jeamie-vb

Han kender vel snart selv vejen smile ?!

Anmeld

16. juli 2013

Titte-vb

Jeamie SKREV:

Han kender vel snart selv vejen smile ?!

JA, det gør han i dne grad, han ved i alt fald hvor der er henne!! Tænker på den ene side, at han jo nok selv siger fra, men på den anden side, så ville jeg også gerne stoppe med at amme om natten inden jeg skal starte på arbejde, og det gør jeg sidst i sept.....

Anmeld

17. juli 2013

Jeamie-vb

Ja for der er der brug for en frisk mor hele dagen... Hmm ved ikke om de selv stopper ?! Man hører jo om nogen der er flere år gamle, stadigvæk ..

Anmeld

17. juli 2013

Titte-vb

Jeamie SKREV:

Ja for der er der brug for en frisk mor hele dagen... Hmm ved ikke om de selv stopper ?! Man hører jo om nogen der er flere år gamle, stadigvæk ..

DET bliver han ikke! Han får ikke lov at fortsætte. 

Kampen er sat ind, jeg vil forsøge at nægte ham om natten nu og så tager vi den om aftenen inden længe også. Han vil jo ikek have sutteflasken, men så må han have mælk af en kop!

JEg vil ikke have et barn hængende i mine bryster, der selv kan tage for sig. Han er allerede ret bevidst om at de er der, og det er længe nok for mig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.