fotograf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. juni 2013

N_Almskou-vb

Hej :)

Jeg er en pige på 19 år, som har en drøm om at blive fotograf.

Jeg står derfor og skal finde en elevplads, og har i den forbindelse brug for forskellige billeder, som jeg kan vise frem. - i denne sammenhæng af gravide. 

Jeg tænker det primært vil være af din mave, men det kan være, jeg bliver inspireret til at tage billeder i fuld figur i øjeblikket.

Jeg vil gerne mødes hos dig, og søger derfor gravide som bor i Københavnsområdet. 

Du skal helst være i 7-8 måned. Det er selvfølgelig gratis og du vil få billederne tilsendt elektronisk, som tak for hjælpen, efter de er blevet redigeret.

Med venlig hilsen 

Nathja Almskou Fischer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

Nannamkg-vb

Hej jeg ville høre hvor mange der kommer til at se de billeder, om de bliver lagt op på nettet eller om det kun er til at finde en læreplads? Og hvad vil det sige det kun er maven? Jeg er nemlig gravid og i uge 31+5 så er 7 måneder henne. Synes det lød spændene nemlig, og hvis det går til du kan få en læreplads kunne jeg godt være frisk men vil gerne høre noget mere :)

Med venlig hilsen Nanna.

Anmeld

23. juli 2013

N_Almskou-vb

Hej

Kan se det er lidt tid siden du har postet så er det overhovedet stadig aktuelt?? jeg er først i 7-8 måned til oktober, men hvis du stadig mangler en der så sig til, jeg syntes det lyder spændende! :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.