Hpv vaccine??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. maj 2013

Titte-vb

Har i taget imod tilbuddet om HPV vaccinen, de af jer der kan få den gratis??

Og de af jer, der ikke kan få den gratis, har i selv betalt for at få den???

Eller har i gjort jer nogle tanker om det??

Jeg overvejer at betale for den selv, er jo ikke just i deres målgruppe for at kunne få den gratis.....tongue

Der er jo en masse af de kloge der siger, at det aldrig er for sent at få den. Men jeg er jo lige blevet hmmmmmmm 41, og jeg er allerede i overgangsalderen, dog er det i bero fordi jeg ammer endnu...

Men jeg er i tvivl, om det kan 'betale' sig, ikke økonomisk, men om det overhovedet vil have en virkning på mig??

Overvejer at tage en snak med lægen om det, og høre for og imod. Når jeg ikke længer eammer skal jeg igang med hormoner for overgangsalder samt have en hormonspiral for at jeg ikke skal få sat gang i udviklingen af endometriosen igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

Krølle-vb

Titte SKREV:

Har i taget imod tilbuddet om HPV vaccinen, de af jer der kan få den gratis??

Og de af jer, der ikke kan få den gratis, har i selv betalt for at få den???

Eller har i gjort jer nogle tanker om det??

Jeg overvejer at betale for den selv, er jo ikke just i deres målgruppe for at kunne få den gratis.....tongue

Der er jo en masse af de kloge der siger, at det aldrig er for sent at få den. Men jeg er jo lige blevet hmmmmmmm 41, og jeg er allerede i overgangsalderen, dog er det i bero fordi jeg ammer endnu...

Men jeg er i tvivl, om det kan 'betale' sig, ikke økonomisk, men om det overhovedet vil have en virkning på mig??

Overvejer at tage en snak med lægen om det, og høre for og imod. Når jeg ikke længer eammer skal jeg igang med hormoner for overgangsalder samt have en hormonspiral for at jeg ikke skal få sat gang i udviklingen af endometriosen igen...

Anmeld

11. maj 2013

Krølle-vb

Hej Titte,

Er selv 'gammel' endometriose patient, men den er været helt i bero de sidste 8 år med hormonspiral (har slet ikke haft mens i de 8 år). Jeg er nysgerrig efter, hvorfor du vil have hormoner for overgangsalder? Jeg er selv 45 og har også symptomer på overgangsalder. Det er hedeture, som ødelægger min nattesøvn hver nat. Jeg tør bare ikke tage hormoner pga. endometriosen. Så hvis nogen her kender et effektivt hømopatisk præparat?

Jeg overvejer egentlig ikke hpv-vaccinen, tænker jeg er helt udenfor målgruppen, men måske tager jeg fejl. Jeg overvejer til gengæld selv at købe vaccinen til sønnen i 5 klasse, men kan ikke helt bestemme mig.

Anmeld

14. maj 2013

Titte-vb

Krølle SKREV:

Hej Titte,

Er selv 'gammel' endometriose patient, men den er været helt i bero de sidste 8 år med hormonspiral (har slet ikke haft mens i de 8 år). Jeg er nysgerrig efter, hvorfor du vil have hormoner for overgangsalder? Jeg er selv 45 og har også symptomer på overgangsalder. Det er hedeture, som ødelægger min nattesøvn hver nat. Jeg tør bare ikke tage hormoner pga. endometriosen. Så hvis nogen her kender et effektivt hømopatisk præparat?

Jeg overvejer egentlig ikke hpv-vaccinen, tænker jeg er helt udenfor målgruppen, men måske tager jeg fejl. Jeg overvejer til gengæld selv at købe vaccinen til sønnen i 5 klasse, men kan ikke helt bestemme mig.

Jeg er blevet rådet til at tage hormoner af fertilitetslægerne på Skejby sygehus, der har jeg jo været tilknyttet tidligere gr endometriosen....

Anmeld

14. maj 2013

Polyp-vb

hvad med en hormonspiral? Den virker kun lokalt...

Anmeld

14. maj 2013

Titte-vb

Polyp SKREV:

hvad med en hormonspiral? Den virker kun lokalt...

Ja det er det jeg skal have, men de siger jeg også skal have hormoner mod overgangsalderen.....¨

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.