snyder i når i støvsuger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. september 2009

Muffinmus

Ja,jeg kan lige så godt krybe til korset...jeg hader rengøring, men det skal da til når man har de små og dyr og vel generelt for at man ´befinder sig nogenlunde ok..
Men tager altså tit mig selv i at snyde med støvsugningen...jeg sætter ikke alle stole op på bordet først f.eks....næ nej, jeg tager 2 ud fra bordet og kanter mig hurtigt rundt dernede....
Og nej, flytter faktisk SLET ikke sofaerne ud fra væggen hver gang osv osv..jeg SNYDER når jeg kan:-)
Hvilket man også kunne se da vi fik nye sofaer sidste weekend, kors der lå meget legetøj og et par sutter under den...og talrige nu hjemløse fnullermænd. Må nok hellere støvsuge HELT rent bare lidt oftere under de nye sofaer..hmm..tror jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

Mira0911

MariaE skriver:

Ja,jeg kan lige så godt krybe til korset...jeg hader rengøring, men det skal da til når man har de små og dyr og vel generelt for at man ´befinder sig nogenlunde ok..
Men tager altså tit mig selv i at snyde med støvsugningen...jeg sætter ikke alle stole op på bordet først f.eks....næ nej, jeg tager 2 ud fra bordet og kanter mig hurtigt rundt dernede....
Og nej, flytter faktisk SLET ikke sofaerne ud fra væggen hver gang osv osv..jeg SNYDER når jeg kan:-)
Hvilket man også kunne se da vi fik nye sofaer sidste weekend, kors der lå meget legetøj og et par sutter under den...og talrige nu hjemløse fnullermænd. Må nok hellere støvsuge HELT rent bare lidt oftere under de nye sofaer..hmm..tror jeg

Jeg kender det alt for godt.... Jeg snyder meget...

Anmeld

9. september 2009

mariamiss6

både og......... jeg flytte rmeget rundt med tingene, for eksempel stolene i køkkenet.... de bliver skubbet godt rundt i køkkenet....

Men sofaen bliver godt nok ikke rykket ud, det gider jeg sgu ikke.... Til gengæld kan stovsugeren komme under sofaen, og jeg ligger jævnligt på maven for at støvsuge helt inde bag ved....

andre møbler, som tunge reoler og hvad ved jeg, de får altså lova t blive stående hvor de er.....

Anmeld

9. september 2009

Dictes mor

Jeg snyder også, jeg hader rengøring. Men en gang imellem er jeg nødt til at bide i det sure æble og gå til bunds... Men nøj hvor er det kedeligt

Anmeld

9. september 2009

Honningblomst

Er det at snyde???? hmm...er det ikke bare at have andet at bruge sin tid på end at løfte og flytte møbler og gøre klinisk rent(kan det opveje det hvis man støvsuger bordet ovenpå også-griner)...jeg gør rent, men for pokker det er kedeligt....og mit liv er virkelig for kort til at prøve at holde et hus perfekt med tre drenge, så jeg lever med rod og skidt i den grad der nu er i en børnefamilie..
Knus Eva..

Anmeld

9. september 2009

Nemesis

Eva skriver:

Er det at snyde???? hmm...er det ikke bare at have andet at bruge sin tid på end at løfte og flytte møbler og gøre klinisk rent(kan det opveje det hvis man støvsuger bordet ovenpå også-griner)...jeg gør rent, men for pokker det er kedeligt....og mit liv er virkelig for kort til at prøve at holde et hus perfekt med tre drenge, så jeg lever med rod og skidt i den grad der nu er i en børnefamilie..
Knus Eva..

Er bare HELT enig.

:-) Sisse

Anmeld

9. september 2009

JustAnotherName

Jeg troede det var SÅDAN man gjorde rigtigt rent   

Jeg snyder også - hvis man kan kalde det dét - når det kommer til at flytte alle møblerne rundt for at komme til.
Men hvor der er plads, eller nemt at komme til ved lige at flytte noget, dér støvsuger jeg selvfølgelig også  ....men nej, det inkluderer ikke at komme til omme bagved sofaen 

Anmeld

9. september 2009

wamse

Eva skriver:

Knus Eva..

Er helt enig Jeg løfter/fjerner bestemt heller ikke alt når jeg støvsuger, hold da op et arbejder hver gang, når huset er på 160 m2

Anmeld

9. september 2009

Misjelle

MariaE skriver:

Jeg troede ikke at jeg snød lige indtil nu . Men i allerhøjeste grad jeg snyder ... jeg trækker ikke engang stolene ud men møfler bare støvsugeren ind mellem benene . Sofaen har ikke været ude fra væggen siden vi flyttede ind (7 mdr. siden). Men de er dog forholdsvis nemme at gøre rent under . Heldigvis har jeg en mand, der er meget praktisk anlagt, så ingen møbler bliver godkendt medmindre det er rengørings venligt .

Michelle der nu kan skrive snyder på sit CV 

Anmeld

9. september 2009

SaNiNa

føler mig helt uden for. jeg støvsuer under sofaerne skæmpe senge ja sætter så ikke stolene op på bordet men rykker den ud og tilbage igen.

men vi har så osse to katten og hvis der ikke bliver støvsuget alle steder så er der store nullerfanter over alt inden for 2 sek

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.