Tøj på ud og sove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. april 2013

jbachmann-vb

Hejsa

Jeg vil høre hvad i giver jeres barn på at sove udenfor nu når flyverdragt er ved at være for varm.

Jeg har en dreng på 5 mdr. som desværre ikke gider voksi pose har nu kæmpet i flere mdr. men må indse det ikke er ham. Når han sover i den sover han max en time og når han sover i lift er det flere timer.

Jeg har aldrig haft vinterbarn før så jeg er meget i tvivl om hvad man giver dem på samt når flyverdragten bliver for varm at have på ved transport hvad skal jeg så give ham på?'

Håber at høre en masse fra jer:-)

Mange hilsner

Jeanette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

Turmalin-vb

Min pige sover i en fleecedragt m. bormuld inden i (en bjørne dragt), inden i har hun sit almindelige tøj på, under hende ligger et uldtæppe og dynen er over hende. Så har hun det godt. Jeg har set at de har næste den samme bjørne dragt i Ellos. Jeg tror dog, at det snart bliver alt for varmt med alt det tøj på. 

Anmeld

9. april 2013

Titte-vb

jbachmann SKREV:

Hejsa

Jeg vil høre hvad i giver jeres barn på at sove udenfor nu når flyverdragt er ved at være for varm.

Jeg har en dreng på 5 mdr. som desværre ikke gider voksi pose har nu kæmpet i flere mdr. men må indse det ikke er ham. Når han sover i den sover han max en time og når han sover i lift er det flere timer.

Jeg har aldrig haft vinterbarn før så jeg er meget i tvivl om hvad man giver dem på samt når flyverdragten bliver for varm at have på ved transport hvad skal jeg så give ham på?'

Håber at høre en masse fra jer:-)

Mange hilsner

Jeanette

Min søn sover i en sleebee pose, den far bilka, han har kun en hat og luffer på ud over det tøj han har på, ellers koger han helt vildt. Hvis det er op ad dagen, og lunt på terrassen hvor han står, så har han ikke hat og luffer på....

Fandt ud af at han havde for meget tøj på og derfor sov han ikke så lang tid ad gangen!Nu sover han op mod 3 timer ad gangen! Han er 6 mdr tongue

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.