hej alle i skønne mødre og fædre
jeg har før fået glimerende hjælp fra jer og jeg bede jer nu på mine grædende og desperate knæ og håber at i kan hjælpe mig igen.
som de fleste af jer måske ved så har jeg to dejlige sønner (den ældste er blevet 5 her i januar og den yngste bliver 3 til sommer) - dvs at lige for tiden er de ikke så dejlige og det er derfor jeg beder om hjælp
i en periode på ca 6 - 7 måneder har mine drenge ikke ville høre efter hvad jeg har bedt dem om, fortalt dem eller i det hele taget hvad jeg har sagt, og det har været uanset om jeg har været glad og flink og bedt dem om at hjælpe mig med noget eller har fortalt dem en historie eller sunget en godnatsang. eller om jeg har været sur og irreteret og har skældt ud fordi de har lavet ulykker. eller hvis jeg har spurgt dem om noget har de ikke ville svare, f.eks. hvad de ville have til morgenmad.
de har ikke ville høre hvad jeg har sagt og de vil kun knap lystre deres far.
det skal lige nævnes til historien at den yngste er lige startet i børnehave i tirsdags, men dette problem har stået på som nævnt før i ca 6 - 7 måneder. jeg har selv startet på en uddannelse i oktober 2012 - og er færdig om 2½ år - får at vi kan stå bedre i fremtiden og for at få en bedre økonomi, men igen problemet startede kort før jeg startede på skolen/uddannelsen.
jeg bliver udkørt at dette problem, jeg bliver vred, fustreret, ked af det og jeg stortuder når ungerne er lagt i seng, jeg føler mig som ikke en eksisterende mor.
hvad kan jeg gøre? jeg har prøvet alt syntes jeg selv, jeg håber inderligt at i kan hjælpe mig
med bamseknus smor
Anmeld