At miste en forælder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. april 2013

Titte-vb

Det er nu ved at være 6 år siden jeg mistede min mor, der døde af kræft sad

Jeg var der hos hende i den sidste tid hver dag, fordi jeg blev sygemeldt. 

Vi var der hos hende, da hun sov ind, og vi var alle med til at gøre hende i stand, da hun skulle lægges i kisten, det eneste vi ikke var med til var at lægge hende i kisten. Det kunne ingen af os se på, så det fik bedemanden selv lov til at gøre.

I dag har jeg så lige modtaget beskeden om , at en gammel og nær veninde igår har sagt farvel til sin far, der havde kræft i hjernen. Hun har også været der helt til det sidste, og har det godt med det.

Men hvorfor er det lige, at det ripper så meget op i mig, at jeg sidder og tuder, og er helt vildt ked af det??

Sikkert nok fordi det hele vælter op igen, når man er nybagt mor, hormonerne raser, og døden i sig selv bare er ubærlig.... 

Jeg vælger at sende blomster til begravelsen, men møder ikke op, der er for langt at køre med en lille basse på 6 mdr... Men jeg ved det er helt iorden for hende....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2013

sønderkær-vb

Jeg mistede min mor 5 dage inden jeg fødte min første dreng i 2010. Det var hårdt både at skulle takle sorgen over at miste min mor men også at være blevet mor.

Jeg får også stadigvæk tudeture bare det mindste, der måske minder om hende eller nogle, der græder på fjernsynet, og det hjælper heller ikke ret meget at man lige er blevet mor for anden gang. Og især når andre mødre snakker om hvor meget de snakker med deres mødre om deres børn, kan jeg godt blive meget ked af det, for jeg har ingen at snakke med om det.

Anmeld

8. april 2013

Titte-vb

hej ja det er hårdt at miste en forældre ...har lige mistet min far ...

men er der for min mor for hun har ikk boet alene i 57 år og det er en kæmpe omvæltning...ved hvad jeg snakker om er selv enke x 2 ...blev det første gang i en alder af 32... med 2 børn...

anden gang med 1 barn som osse er handicappet ...

prøver at gi mine piger al den stytte de har brug for og taler ofte om deres fædre.. vi ser ofte billeder mm....

men min største sorg større end at miste mine mænd -far var da jeg mistede min voksne søn...

sorg kommer man aldrig over men man kommer vidre og lever med sine engle i hjertet ,men husk at snakke om dem 

i må gerne kontakte mig 

engleknus fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.