Underlige drøm...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. september 2009

Mira0911

Inat drømte jeg at Julie var begyndt at gå gør hun kunne kravle...  Hun var selv kommet ud af sengen, kommet ind til os, kommet op i sengen, begyndte at  hoppe på maven af mig, og sagde "Mor, Far skal op på arbejde nu" Farmand vågnede, stod op og gjorde sig færdig til at tage på arbejde, Idet han slukker lyset i hele hytten, vågner jeg med et sæt... For det kunne bare ikke passe... Julie og farmand lå og sov trygt i nat kl. 3.30...

Andre der har haft underlige drømme på det sidste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

Sweet1978

Faktisk ja, men prøver bare at ingorere dem for ved de ikke har noget på sig:

Men i nat drømte jeg faktisk at Michael Danielles far (som selv har sagt og og især hende fra) Havde været i banken og prøve at hacke sig ind/får fuldmagt til mine konti. Banken havde så kaldt mig til et møde, for hvem han var osv. og jeg så på overvågnignsvideoen at det var ham.

Men det udviklede sig mere og mere pludselig jagtede Kenneth og jeg ham fra land til land, fordi han havde taget Danielle.... Han skiftede hele tiden navn og bopæl men folk på alle sprog, som vi viste et billede, sagde ja ham han han var lige der og der osv.

Meget mystiks og totalt ubegrundet - han har ingen interrese i hende så var der sket noget....

Anmeld

9. september 2009

mariamiss6

Tja ikke jeg.... men jeg tror min kæreste drømmer nogen meget mærkelige drømme for tiden....

I forgårs da jeg gik i seng, kvitterede han med at sige "okay, klamt" og grinede bagefter lidt.... Jeg tænkte bare sådan lidt, 'nåh ja, tak skal du fandme have' og så smilede jeg lidt af ham....

og igår da jeg gik op i seng, der sagde han "JA! Kom nu bare!" og så vendte han sig om på siden.... igen, tænkte bare 'what!'....

Desværre kan hn aldrig huske hvad han har dørmt, så det nytter ikke at spørge ham... men en gang i mellem kan jeg få ham til at gentage, hvis jeg siger hva', eller hvad siger du/hvad snakker du om.... det er meget sjovt hehe...

Anmeld

9. september 2009

Mira0911

mariamiss6 skriver:

Tja ikke jeg.... men jeg tror min kæreste drømmer nogen meget mærkelige drømme for tiden....

I forgårs da jeg gik i seng, kvitterede han med at sige "okay, klamt" og grinede bagefter lidt.... Jeg tænkte bare sådan lidt, 'nåh ja, tak skal du fandme have' og så smilede jeg lidt af ham....

og igår da jeg gik op i seng, der sagde han "JA! Kom nu bare!" og så vendte han sig om på siden.... igen, tænkte bare 'what!'....

Desværre kan hn aldrig huske hvad han har dørmt, så det nytter ikke at spørge ham... men en gang i mellem kan jeg få ham til at gentage, hvis jeg siger hva', eller hvad siger du/hvad snakker du om.... det er meget sjovt hehe...

Hehe...
Da jeg var gravid... Drømte min kæreste utrolig meget...
En nat vågnede jeg, ved at han lå og grinede helt vildt...
Næste morgen spurgte jeg om han kunne huske hvad han grinede, "Næh" Kom det fra ham...

En anden nat, lå han og sagde mor... Spurgte ham efterfølgende - Han vidste godt at han lå og sagde mor..

Så har han haft utallige drømme om, at hans venner tog mig fra ham... Så han lå tit og sagde "Du lader hende være" "Forsvind med dig"

Og sådanne drømme har han ikke haft siden, hvor han siger noget...

Anmeld

9. september 2009

mariamiss6

Hehe...
Da jeg var gravid... Drømte min kæreste utrolig meget...
En nat vågnede jeg, ved at han lå og grinede helt vildt...
Næste morgen spurgte jeg om han kunne huske hvad han grinede, "Næh" Kom det fra ham...

En anden nat, lå han og sagde mor... Spurgte ham efterfølgende - Han vidste godt at han lå og sagde mor..

Så har han haft utallige drømme om, at hans venner tog mig fra ham... Så han lå tit og sagde "Du lader hende være" "Forsvind med dig"

Og sådanne drømme har han ikke haft siden, hvor han siger noget...

hehe....

Jeg drømte for laaaaang tid siden også en meget mærkelig drøm, som blandt andet indeholdt at min kæreste lå og bollede med en af sine gamle kærester.... senere i drømmen da vi er på vej hjem fra et eller andet. Så spørger jeg ham "er det bare noget du gør?" jeg har så fået sagt det højt, mens kenneth var vågen, og hn siger "hvad?" og mit svar... "ja, bolle med alle mulige. Er det bare noget du gør?" Kenneth blev vidst lidt sur, og sagde så noget i retning af "hvad fanden snakker du om" hvorefter han vendte sig om på siden, og lagde sig til at sove.....  Jeg vågnede en lille smule op, da jeg gentog mit spørgsmpl, efter han havde sagt hva' første gang. men jeg var ikke helt vågen før der hvor han blev sur..... jeg kom til at grine en lille smule, indvendig, og lod så ellers som om jeg sov videre....

Dagen efter var Kenneth ret gnaven, og jeg spurgte ham om jeg havde talt i søvne om natten, fordi jeg vidst havde haft en mærkelig drøm, som jeg havde lidt svært ved at huske rigtigt....
Kenneth svarede bare 'det aner jeg sgu da ikke, jeg sov jo'.....
Okay tænkte jeg, så snakker vi ikke mere om det hehe....

nøj han var sur den dag

Anmeld

9. september 2009

Pellemor

Hi hi Hi
Sjovt med dette indlæg nu her hvor jeg også har haft en underligt drøm i nat...
Jeg drømte at jeg havde født den sødeste lille pige som vejede 3980 gram og var 53 cm lang (ja det stod med store bogstaver på vuggen hihi) og hun lå og smilede så sødt da hun sov.. da jeg så kom hjem og skulle vise hende frem og have hende ud af barnevognen, var det en lille kattekilling der lå der i stedet for... så jeg havde altså åbenbart født en kattekilling eller sådan noget....Mærkeligt ikk? Gad vide hvad en psykiater kunne få ud af det...hahahaha

Anmeld

9. september 2009

AnneKH

Pellemor skriver:

Hi hi Hi
Sjovt med dette indlæg nu her hvor jeg også har haft en underligt drøm i nat...
Jeg drømte at jeg havde født den sødeste lille pige som vejede 3980 gram og var 53 cm lang (ja det stod med store bogstaver på vuggen hihi) og hun lå og smilede så sødt da hun sov.. da jeg så kom hjem og skulle vise hende frem og have hende ud af barnevognen, var det en lille kattekilling der lå der i stedet for... så jeg havde altså åbenbart født en kattekilling eller sådan noget....Mærkeligt ikk? Gad vide hvad en psykiater kunne få ud af det...hahahaha

Hehe... sådan noget har jeg også drømt! 

I min drøm var det bare en lille rotte jeg havde født. Mine svigerinder fødte de sødste små babyer (De har termin lige før/efter mig), og jeg min lille rotte! 
Så stak af fra mig,  og jeg var utrøstelig, for det var jo MIN lille elskede rotte!! 

Den drøm var SÅ mærkelig!! Min jordemoder sjussede sig frem til, at det helt bestemt måtte være moderfølelsen, og den der symbiose der er med eens baby, som var ved at træde i karakter...  

Jeg har så senere fået bekræftet at jrg skal have en lille pige.. og IKKE en lille rotte! Så deet..

Kram,
Anne 24+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.