Hehe...
Da jeg var gravid... Drømte min kæreste utrolig meget...
En nat vågnede jeg, ved at han lå og grinede helt vildt...
Næste morgen spurgte jeg om han kunne huske hvad han grinede, "Næh" Kom det fra ham...
En anden nat, lå han og sagde mor... Spurgte ham efterfølgende - Han vidste godt at han lå og sagde mor..
Så har han haft utallige drømme om, at hans venner tog mig fra ham... Så han lå tit og sagde "Du lader hende være" "Forsvind med dig"
Og sådanne drømme har han ikke haft siden, hvor han siger noget...
hehe....
Jeg drømte for laaaaang tid siden også en meget mærkelig drøm, som blandt andet indeholdt at min kæreste lå og bollede med en af sine gamle kærester.... senere i drømmen da vi er på vej hjem fra et eller andet. Så spørger jeg ham "er det bare noget du gør?" jeg har så fået sagt det højt, mens kenneth var vågen, og hn siger "hvad?" og mit svar... "ja, bolle med alle mulige. Er det bare noget du gør?" Kenneth blev vidst lidt sur, og sagde så noget i retning af "hvad fanden snakker du om" hvorefter han vendte sig om på siden, og lagde sig til at sove..... Jeg vågnede en lille smule op, da jeg gentog mit spørgsmpl, efter han havde sagt hva' første gang. men jeg var ikke helt vågen før der hvor han blev sur..... jeg kom til at grine en lille smule, indvendig, og lod så ellers som om jeg sov videre....
Dagen efter var Kenneth ret gnaven, og jeg spurgte ham om jeg havde talt i søvne om natten, fordi jeg vidst havde haft en mærkelig drøm, som jeg havde lidt svært ved at huske rigtigt....
Kenneth svarede bare 'det aner jeg sgu da ikke, jeg sov jo'.....
Okay tænkte jeg, så snakker vi ikke mere om det hehe....
nøj han var sur den dag
Anmeld