Pizza opskrift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. februar 2013

Heidi Nielsen-vb

Jeg skal have gæster til fødselsdag i weekenden. Vi skal fejre begge vores ungers fødselsdag og de har bestemt vi skal have pizza til aftensmad....

Men jeg har ikke en ordentlig opskrift på pizza, jo på dejen men ikke på fyld til den. :-(

Er der nogen herinde der har en god men børnevenlig opskrift på noget fyld med oksefars til sådan en pizza ???

Jeg mangler ideer til at få krydret oksekødet så det smager af noget uden at blive alt for stærkt !!!!

Så kom gerne med din bedste opskrift på oksekødsfyld til pizza eller hvis du har andre gode ideer så del dem gerne :-)

På forhånd tak :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

Jeamie-vb

Vi plejer bare at lave èn stor bradepande med dej fra en franskbrødsopskrift... fylde den med pizza tomat-topping, oksekød, cocktail pølser, skinke strimler, ananas for dem der vil ha det, bacon som mund og hår og næse, majs... små pepperoni`s og masser af ost

Det smager bare så meget bedre end det man køber :).. mmmm

Anmeld

16. april 2013

Heidi Nielsen-vb

Jeg er enig med Jeamie her.

Men hvis det skal gå rigtig stærkt, kan man også bare lave minipizzaer ved at bruge pita som bund og så fyre tomat, ost og topping på, som man har lyst. Det kunne være kartofler og bacon eller måske serano skinke, parmesan og rucula.

Det anbefales at købe pita så grove som muligt.

Mvh

Esben Bock

http://www.esbenbock.dk/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.