Hva´ skal vi lave i ferien? og det må ikke koste for meget..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

213 visninger
0 svar
0 synes godt om
9. februar 2013

barnetsfest-vb

Hva´ kan vi finde på i ferien? og hvad vil vi alle syntes er sjovt?

Med 3 børn, kan det godt blive en dyr fornøjelse når ferierne melder sig. Børnene skal jo helst have lidt at fortælle om når de kommer tilbage i skolen.

Jeg har i år brugt rigtig, rigtig lang tid på nettet for at søge på underholdning for børn og aktiviteter for børn. Jeg blev faktisk meget overrasket over nogle af de fine web sider med masser af gode ideer til hvad vi kunne lave med børnene.

Jeg vil give jer lidt ideer hvoraf vi har afprøvet en af dem i dag, og det var en stor succes. Vi har været ude ved Carlsberg hvor der findes en helt speciel klatreskov med svævebaner og rapellevæg. Legepladsen er for børn i alle aldre, da alle tingene er inddelt i farver som passer til forskellige aldersgrupper. Man skal dog bestille forinden, da man skal være min. 10 personer. Vi var 3 hold venner med børn, madpakker og varm chokolade, og alle fik én på opleveren!!

Ideen fandt jeg på BarnetsFest hjemmeside og den er et besøg værd, med ideer til børnefødselsdag, underholdning for børn og aktiviteter for børn.

På barnetsfest hjemmeside kan I også finde filmklip, hvor man kan se en masse sjove lege.

Rigtig god ferie til jer alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.