Hvad byder man uventede gæster...????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. januar 2013

Jeamie-vb

Se en overraskelse vi fik i går aftes da vores 10årige gamle Pekingeser dame pludselig blev 'syg af at spise en frossen gulerod'.... Vi anede intet, men jeg har vores halvgamle, blinde slingrebenet Pekingeser han mistænkt for at stå bag... cheerful... Født i går. = sutteflaske hver 2 time blink

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

Titte-vb

Jeamie SKREV:

Se en overraskelse vi fik i går aftes da vores 10årige gamle Pekingeser dame pludselig blev 'syg af at spise en frossen gulerod'.... Vi anede intet, men jeg har vores halvgamle, blinde slingrebenet Pekingeser han mistænkt for at stå bag... cheerful... Født i går. = sutteflaske hver 2 time blink

Det er da vist fast arbejde, underligt at du ikke har opdaget noget inden tid, havde moderen ikke større bryster eller hvad??

Anmeld

28. januar 2013

Jeamie-vb

Intet !!!! Hun havde ikke taget på.. Ingen tegn... hun havde ikke engang været i løbetid (må hun jo så ha været i det skjulte )

Anmeld

28. januar 2013

Kirstensx-vb

Hvor er de altså bare kære!

Tillykke med dem cheerful

----------------

gratisspil

Anmeld

29. januar 2013

Jeamie-vb

Pigen døde desværre tidligt i morges. Så der er enevælde over madpakkerne til drengen...

Anmeld

1. februar 2013

Jeamie-vb

Phuuu havde glemt hvordan det var at blive vækket 3-4 gange om natten tongue... Hundemor kunne ikke tåle at ha hvalpen så efter et lægebesøg fik jeg æren af at være baby mor igen... = flaske hver anden time... *gaaaaab*.. 

Bør jeg skrive mig ind i januar mødre gruppen wink

Anmeld

14. februar 2013

Heidi Nielsen-vb

Aiii hvor er de søde Jeamie :-)

Og rigtig god fornøjelse med natteroderiet :0) hvor længe skal det stå på ??

Anmeld

14. februar 2013

Jeamie-vb

Desværre ikke længere - den sidste døde for to dage siden unsure.. Men det var hver anden time med flasken indtil da.. Den sidste var ellers konstateret rask og ok af dyrlægen, men man skal ikke undervurdere en rigtig mors nærvær.... Men hun var så forvirret over det at hun gjorde mere skade end gavn... snøft*

Anmeld

17. februar 2013

Heidi Nielsen-vb

Øv :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.