Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Se en overraskelse vi fik i går aftes da vores 10årige gamle Pekingeser dame pludselig blev 'syg af at spise en frossen gulerod'.... Vi anede intet, men jeg har vores halvgamle, blinde slingrebenet Pekingeser han mistænkt for at stå bag... ... Født i går. = sutteflaske hver 2 time
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er da vist fast arbejde, underligt at du ikke har opdaget noget inden tid, havde moderen ikke større bryster eller hvad??
Intet !!!! Hun havde ikke taget på.. Ingen tegn... hun havde ikke engang været i løbetid (må hun jo så ha været i det skjulte )
Hvor er de altså bare kære! Tillykke med dem ---------------- gratisspil
Pigen døde desværre tidligt i morges. Så der er enevælde over madpakkerne til drengen...
Phuuu havde glemt hvordan det var at blive vækket 3-4 gange om natten ... Hundemor kunne ikke tåle at ha hvalpen så efter et lægebesøg fik jeg æren af at være baby mor igen... = flaske hver anden time... *gaaaaab*..
Bør jeg skrive mig ind i januar mødre gruppen
Desværre ikke længere - den sidste døde for to dage siden .. Men det var hver anden time med flasken indtil da.. Den sidste var ellers konstateret rask og ok af dyrlægen, men man skal ikke undervurdere en rigtig mors nærvær.... Men hun var så forvirret over det at hun gjorde mere skade end gavn... snøft*
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128