Uh - på lørdag skal jeg holde 6-års fødselsdagsfest for min søn, som får storebørnsgruppen fra børnehaven på besøg. Det er nogle år siden jeg sidst har holdt fødselsdagsfest for ham, og jeg kan pludselig slet ikke komme på nogle idéer til sjove aktiviteter man kan underholde ungerne med! 
Jeg vil gerne have nogle lidt organiserede aktiviteter, som kan samle ungerne lidt og hvor alle kan være med, uanset hvem man lige er bedstevenner med.
Da vi bor i en ikke helt vildt rummelig 2-værelses lejlighed, håber jeg på rimeligt vejr, så vi kan være ude i gården noget af tiden, når de ikke lige skal have boller og lagkage osv. Men HVAD skal vi lave? Har f.eks. aldrig lavet en skattejagt før - hvordan gør man? Ja, jeg ved det lyder åndssvagt, men det er 'lissom' 30 år siden jeg selv deltog i en skattejagt, så jeg er da helt ude af trit med den slags...
Af indendørs aktiviteter kan jeg indtil videre kun komme på ballondans og snørrebåndsspisnings-konkurrence... I tilfælde af styrtregn vil det nok være godt med lidt mere end blot det.
Er der nogle idéer derude? de skal gerne kunne bruges på 8-10 unger. Både inden- og udendørs aktiviteter (som kan laves om vinteren!) vil blive modtaget med kyshånd.

Anmeld