Til alle jer......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

172 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. december 2012

Jeamie-vb

Kære alle i skønne og seje kvinder (og mænd, hvis i logger på også tongue ).

I ønskes en rigtig god jul smile. Håber i får den fejret med ro og glæde. Hefra bliver der hygget stort.

Håber vi ses i juledagene. Vi har fri smile

GOD JUL !!!!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2012

Titte-vb

Rigtig meget i lige måde..... Her er det begyndt at sne,  jeg elsker sne, bare ikke når jeg skal ud og skovle den væk fra vores store indkørsel og fortovet.... men det skal jeg altså!

Vi skal også bare hygge herhjemme, og et par af aftalerne omkring juleaften er ret sent blevet aflyst, og det er så dejligt at tænke på, at vi ikke behøver stresse afsted hver dag med Johhan, men bare kan tage det stille og roligt....

Julen kan bare komme an, jeg er klar, koger risengrød imorgen, skræller kartoflerne, anden er taget op, og resten når vi nok.... o-snemand

Anmeld

23. december 2012

Polyp-vb

Tak i lige måde.

Ingen sne, men masser af af vind og en flagstang, der er ved at lægge sig ned...heldigvis ind over græsplænen i stedet for vejenw00t

Mangler lige at lave konfekt og koge klejner, men ellers er alt klar til i morgen...eller lidt krise skal der jo være...vores stjerne til toppen af træet er gået i stykker...men har bedt min mor om at grave sin frem og tage med...gider ikke ud i dagens vejr....ellers laver vi en selv...har da noget træ og guldmalingtongue

SKal absolut intet i juledagene, men 27. + 28. står den på arbejde og træning ... og så lange nytårsweekend igen ;-)  

Anmeld

23. december 2012

Janni-Martina-vb

I lige måde

Her står den på hygge, og snestorm udenfor lige nu. Vi skal afsted til mine forældre i morgen, men ellers har vi også bare hygget, dog fik Oliver skarlagensfeber igår og vi måtte en tur til vagtlægen.

Men med sit meget lyse hår er han en omvandrene nissehue :P

Vi hygger meget med julemusik, lækker sen frokost med flæskesteg, varm leverposteg og det hele :)

Nu skal der lige skypes med svigerfamilien fra England, og så står den på julefilm og hygge med pebernødder samt the/varm kakao under dynen på sofaerne :)

Rigtig god jul til jer alle :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.