Skilsmisseforældre: Hvordan deler I børnene mellem jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

223 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. december 2012

Sofie-Journalist-vb

Vores Børn søger to skilsmissefamilier til debatartikel om den danske skilsmissemodel. 

Den ene familie har bevidst valgt at dele børnene ligeligt - fx 7-7 - fordi de mener, at børn har brug for at være lige meget hos mor og far.

Den anden familie har bevidst valgt 7-7 modellen fra af hensyn til børnene, fordi de mener, at de bliver splittet af den. Hvordan de så gør, er der ingen 'krav' til. Måske er børnene hos far hver anden weekend, måske kun i ferier etc.

Det er kun mor, der skal interviewes, men far skal selvfølgelig være ok med det. Der skal nemlig bruges privatfotos i artiklen, også af far, så derfor skal hele familien være indforstået med det.

I kan bo hvor som helst i landet, men I skal have et barn i børnehave-alderen - gerne flere børn, yngre eller ældre, men det er ikke et krav. Og så skal I være friske på at sende privatfotos, som kan bruges i artiklen.

Hvis du vil høre mere eller være med, skal du skrive en mail til journalisten Sofie på sofie.askgaard@gmail.com, hvor du kort beskriver jeres familie (navn, alder, beskæftigelse) og hvordan I har valgt at gøre med 'fordelingen' af børnene samt sende et par fotos med af familien.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

Sofie-Journalist-vb

Ingen, der har lyst til at dele deres holdninger?

Anmeld

28. december 2012

Polyp-vb

eller ingen skilsmisseforældre i målgruppen? Eller måske (ej, ved bedre ;-D) består foraet kun af lykkeligt gifte ...

Hels og lykke!  

Anmeld

10. januar 2013

anja310574-vb

Sofie-Journalist SKREV:

Ingen, der har lyst til at dele deres holdninger?

Hej!

Jeg er en mor til 2 skønne unger på 6 og 8 som jeg deler 7/7 med deres far, han har givet accept til jeg deltager i denne debat :-)

Så bare kontakt mig.

Hilsen

Anja

Anmeld

10. januar 2013

anja310574-vb

Hej!

Jeg er en mor til 2 skønne unger på 6 og 8 som jeg deler 7/7 med deres far, han har givet accept til jeg deltager i denne debat :-)

Så bare kontakt mig.

Hilsen

Anja

Anmeld

14. januar 2013

Sofie-Journalist-vb

anja310574 SKREV:

Hej!

Så bare kontakt mig.

Hilsen

Anja

Kære Anja

Det lyder godt! Vil du ikke sende mig en mail på sofie.askgaard@gmail.com, så kan vi tale videre derfra?

Kærlig hilsen Sofie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.