Afskedsgave dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.566 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. december 2012

Heidi Nielsen-vb

Hejsa :-)

Så er jeg på den igen.......

Fredag den 21 december skal vi sige farvel til vores dagplejer.....vores mindste skal starte i børnehave den 1 januar 2013......

Mit dilemma er hvad vi skal give hende ( og familien) i afskedsgave.......hun er er ikke til smykker så det skal hun ikke have.......og de der krus med verdens bedste dagpleje osv, dem har hun 3 af......så det skal det heller ikke være.......

Vi har snakket om en kurv fra vores lokale brugs med lidt vin, øl, julegodter osv i.......men er det ikke også bare lidt kedeligt ?

Hvad siger I ? Hvad har I givet da I skulle sige farvel til jeres dagplejer ?
Gode ideer modtages med stor glæde :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

RSBG-vb

Heidi Nielsen SKREV:

Hejsa :-)Så er jeg på den igen.......Fredag den 21 december skal vi sige farvel til vores dagplejer.....vores mindste skal starte i børnehave den 1 januar 2013......Mit dilemma er hvad vi skal give hende ( og familien) i afskedsgave.......hun er er ikke til smykker så det skal hun ikke have.......og de der krus med verdens bedste dagpleje osv, dem har hun 3 af......så det skal det heller ikke være.......Vi har snakket om en kurv fra vores lokale brugs med lidt vin, øl, julegodter osv i.......men er det ikke også bare lidt kedeligt ?Hvad siger I ? Hvad har I givet da I skulle sige farvel til jeres dagplejer ? Gode ideer modtages med stor glæde :-)

Vi gav min datters dagplejer et personligt billede fra gjedde.com med personlige data.

Det var godt nok til hendes 25 års jubilæum, men tænker at man vel også kan bruge det som afskedsgave. 

Vi skrev noget i stil med 'Tak fordi du er som du er' i en sky, 'byen' som vi bor i nede i et vejskilt og noget med tillykke. Lidt svært at forklare men kig på hjemmesiden.

Hun sagde at det var den bedste gave hun havde fået og den hænger i hendes gang hvor børnene kommer ind, så de kigger ofte på det og snakker om motivet.

Håber det kan bruges.

Vh Rikke

Anmeld

14. december 2012

Heidi Nielsen-vb

Den side vil jeg lige kigge nærmere på :-)
Det lyder som en rigtig god ide, takker :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.