Granat æble shot

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.102 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. december 2012

Jeamie-vb

Har i en opskrift ?

Det er den nyeste på stammen af Gajol`erne, men købte den i fredags på et støttebo hvor de havde lavet den selv, men kan fandme ikke hitte opskriften på google ell. wassat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Polyp-vb

Jamie Oliver har nogle forskellige bud - søg på pomegranate shots...

Anmeld

17. december 2012

Jeamie-vb

Modtaget smile. Takker

Anmeld

17. december 2012

jill-vb

17. december 2012

Jeamie-vb

Det er faktisk den nyeste stamme i gajol familien jeg søger opskriften på smile... Kan sq også bare købe flasken, meeeeen i disse hyggetider tænkte jeg det kunne være lidt overskudsagtigt selv at lave tongue... 

Anmeld

18. december 2012

Polyp-vb

jamen, hvad så med at lægge granatæblekerner og saft i 'lage' - køb gerne den billigste vodka/snaps uden krydring. stik en lakridsrod i efter et par dage, hvor granatæblekernerne har afgivet smag og er siet fra. er du - som jeg fornemmer - lidt utålmodig, så brug evt fint lakridspulver - eks fra Urtekram, de har pt nogle fine små bøtter i netto til 18 kr - når det så smager nogenlunde rigtigt, men stadig er lidt for alkoholskarpt, blander du med en gang sukker kogt op i vand til en sød lage - indtil du har den rette smag....

SKÅL!

Er du mod forventning...MEGET tålmodig, så opløs nogle gajolpastiller i snaps/vodka....

Anmeld

18. december 2012

Jeamie-vb

Hey.. og her også cheerful.. Takker... hmmjaaa.. jeg holde rmig til pulveret tror jeg laughing.. Havde gang i noget jordbær snaps. Skal trække 6 uger.. efter en uge prøvede jeg at tage proppen af..bare for at tjekke. Kunne fandme ikke få skidtet åbnet..

Nu er der nok èn eller ander arkæolog der finder glasset om 1000 år og tænker, næææææ...... 

Anmeld

20. december 2012

Polyp-vb

Det er sukkeret, der klistrer det til - det skal bare under en lunken hane...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.