Så er jeg tilbage igen. Har været inaktiv herinde i et godt stykke tid, har haft travlt med William, og finde den nye rolle og rytme som mor til 3.
Synes det har været hårdt, men der er nu kommet mere ro på. Jeg er så heldig at William er en meget glad baby, og med en rigtig god appetit, som medvirker til at han spiser meget når han spiser, men derfor også sover godt. Han er lidt over 3 mdr og sover igennem de fleste nætter, og har gjort det i de sidste 2-3 uger... Dejligt!!
Jeg har stadig min fødselsdepression, men går til terapi 1 gang om ugen, og det er rigtig rart. Har pga depressionen aflyst alt i december af julefrokoster ect, så weekenderne skal udelukkende bruges på min mand og mine 3 dejlige drenge, og selvfølgelig mig selv. :)
I denne weekend sad vi og hyggede med at lave juledekorationer, og næste weekend skal vi klippe klistre. :)
Vi har planlagt dåb i slutningen af januar, så der er et stykke tid til, men skal vist snart have lavet de invitationer :)
Alt i alt synes jeg der er godt styr på tingene i øjeblikket :) Og det er jo en dejlig følelse :)
Det var en lille update herfra :)
Anmeld