Hej igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

228 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. december 2012

Janni-Martina-vb

Så er jeg tilbage igen. Har været inaktiv herinde i et godt stykke tid, har haft travlt med William, og finde den nye rolle og rytme som mor til 3.

Synes det har været hårdt, men der er nu kommet mere ro på. Jeg er så heldig at William er en meget glad baby, og med en rigtig god appetit, som medvirker til at han spiser meget når han spiser, men derfor også sover godt. Han er lidt over 3 mdr og sover igennem de fleste nætter, og har gjort det i de sidste 2-3 uger... Dejligt!!

Jeg har stadig min fødselsdepression, men går til terapi 1 gang om ugen, og det er rigtig rart. Har pga depressionen aflyst alt i december af julefrokoster ect, så weekenderne skal udelukkende bruges på min mand og mine 3 dejlige drenge, og selvfølgelig mig selv. :)

I denne weekend sad vi og hyggede med at lave juledekorationer, og næste weekend skal vi klippe klistre. :)

Vi har planlagt dåb i slutningen af januar, så der er et stykke tid til, men skal vist snart have lavet de invitationer :)

Alt i alt synes jeg der er godt styr på tingene i øjeblikket :) Og det er jo en dejlig følelse :)

Det var en lille update herfra :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

Jeamie-vb

Hej igen, søde dig smile. Har tænkt en del på dig, og var flere gange tæt på lige at starte en tråd med en forespørgsel til dig smile.. Men så længe du ikke var her konkluderede jeg du havde brug for ro.... Velkommen tilbage, seje kvinde smile.

Som du kan se er der en anden herinde nu, i lignende situation smile.

Anmeld

4. december 2012

Janni-Martina-vb

Hej Jeamie

Jo jeg havde brug for ro...

Vi skulle lige finde ud af at være en familie med 3 børn. Men William er heldigvis en super nem baby. Han skriger næsten aldrig og sov igennem fra han var ca 2 mdr gammel. Og har en rigtig rigtig god appetit :) Så han er en lille rund en :)

Jeg har dog stadig min fødselsdepression men er startet i gruppeterapi, og det er altså SÅ skønt!!!

Anmeld

4. december 2012

Jeamie-vb

Ja den går jo ikke bare væk fordi ungen er rund og glad smile... Det er jo noget med at mærke sig selv hele tiden, helst før grænsen er overskredet smile..

*kram* til dig o-klapperi

Anmeld

4. december 2012

Titte-vb

Det er rigtig dejligt at høre at det går den rigtige vej for dig, og vi er sikkert mange der kunne lære lidt af at lade være med at lave så mange aftaler bare fordi det er jul... Det er jo egentlig ligeså vigtigt, at bruge tiden på hinanden resten af året, fremfor at presse det hele sammen i julemåneden.

Godt at du er kommet godt igang med noget terapi, og at du kan se en vej frem

Rigtig god jul til dig og dine når i når dertilsmile

Anmeld

5. december 2012

Janni-Martina-vb

Tak Titte

Og i lige måde.

Ja her nyder vi meget at have alle weekenderne i december måned at se frem til ren julehygge bare os :)

I denne weekend skal vi klippe klistre regner vi med, og måske ud og lege i sneen med ungerne hvis der stadig er sne :)

Anmeld

10. december 2012

Polyp-vb

Dejligt det går fremad - man kan fornemme på tonen i det du skriver at du er på vej op - den er mere glad ..så det gammeldags ro-renlighed-og regelmæssighed er måske slet ikke så dårligt et råd -) Nyd december og juletiden - og husk til næste år, at selv om din depression så gerne skulle være væk - så er roen med hjemmehygge bedre end stress og jag med 100 arrangementer her og der og alle vegne til gavn for...???...ja, pædagoger og lærere ser 'overskudsmødre'...men måske ungerne får mere kvalitet ud af hjemme klippe-klistre UDEN stress og jag og reel hygge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.